Aninewe sin graviddagbok ❤️

Så spennende! Masse lykke til ❤️❤️ Min lille er 1 år i dag, gøy hvis hun kommer i løpet av kvelden :D
 
Så spennende! Masse lykke til ❤️❤️ Min lille er 1 år i dag, gøy hvis hun kommer i løpet av kvelden :D

Ååhh gratulerer med 1-åringen! Tenk det :D tiden flyr! Blir ikke noe 8. juni baby for her har det roet seg veldig, men håper på 9. :D
 
Igår kom jenta vår til verden etter en intens men forholdsvis rask fødsel ❤️ Vi er så lykkelige og alt jeg klarer å gjøre er å studere henne ❤️
 
Igår kom jenta vår til verden etter en intens men forholdsvis rask fødsel [emoji173]️ Vi er så lykkelige og alt jeg klarer å gjøre er å studere henne [emoji173]️
Så herlig[emoji173] Gratulerer så mye[emoji7] Kos dere masse og nyt lille frøkna
 
Igår kom jenta vår til verden etter en intens men forholdsvis rask fødsel ❤️ Vi er så lykkelige og alt jeg klarer å gjøre er å studere henne ❤️
Gratulerer så masse!!! Endelig!
 
Igår kom jenta vår til verden etter en intens men forholdsvis rask fødsel [emoji173]️ Vi er så lykkelige og alt jeg klarer å gjøre er å studere henne [emoji173]️

Åh, endelig kjære du[emoji173]️ gratulerer så mye med lille frøkna og nyyt tiden fremover[emoji173]️
 
Gratulerer så mye :Heartred:Heartred
 
Ååå, så herlig!! Gratulerer så utrolig mye [emoji173]️ Så rørende [emoji7]
 
Gratulerer så mye med lillejenta. [emoji173]
 
Igår kom jenta vår til verden etter en intens men forholdsvis rask fødsel ❤️ Vi er så lykkelige og alt jeg klarer å gjøre er å studere henne ❤️

Gratulerer så masse! Endelig mamma du også ❤️
Nyyyt!
 
Hurra! Gratulerer så mye med prinsessa! Nå er du mamma:Heartred
Nyt hvert øyeblikk :)
 
Back
Topp