Kult driver ennå å pønsker på bursdagsgaver til gubben fra meg og barna. Minste sin bursdag og farsdag gaveEn rosendahl brødkniv til min bror
Guinness recordbok til nevø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult driver ennå å pønsker på bursdagsgaver til gubben fra meg og barna. Minste sin bursdag og farsdag gaveEn rosendahl brødkniv til min bror
Guinness recordbok til nevø
Zyrtec hørtes ikke bra utTom for zyrtec , det var dumt kjenner jeg
Ja utrolig nok men circel K her er flinke å presse ned prisene de konkurrerer mot fire andre stasjoner der 2 av dem er cirkel KDet var billig
Det svenske ordet "nyfiken" som det refereres til her er logisk, men har fremdeles (og trolig alltid kommer til å ha) problemer med ordet "nysgjerrig"
Allergitabletter er helt supert når man reagerer på stikkZyrtec hørtes ikke bra ut
Mangler bursdagsgave til Kengubarnet vi og dåpsgave til nevøKult driver ennå å pønsker på bursdagsgaver til gubben fra meg og barna. Minste sin bursdag og farsdag gave
Så fint da, ikke sånn herJa utrolig nok men circel K her er flinke å presse ned prisene de konkurrerer mot fire andre stasjoner der 2 av dem er cirkel K
Aner ikke hva mannen skal få jeg.Kult driver ennå å pønsker på bursdagsgaver til gubben fra meg og barna. Minste sin bursdag og farsdag gave
Ok. Gubben ønsker seg slegge ( til p slå pålar i bakken) så får han super undertøy av meg til jul. Men når han skal få slegga er jeg ikke sikker på.Aner ikke hva mannen skal få jeg.
Han har bursdag denne mnd...og jeg har knapt tenkt på det enda. Hmm.
Det er kjiptSå fint da, ikke sånn her
Så gøy!Opprettet juleplanlegger
Dåpsgave gåbil brannbil ble hitt her hjemmeMangler bursdagsgave til Kengubarnet vi og dåpsgave til nevø
Ok kjekt kanskje skrive det ned i boka "husk at"Allergitabletter er helt supert når man reagerer på stikk
Jupp synrs detSå gøy!
De er kjempefine men de har ikke plassDåpsgave gåbil brannbil ble hitt her hjemme
He he lurtOk kjekt kanskje skrive det ned i boka "husk at"