God morgen!
God fredag!!
God juni!!!
God kveld Sara[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
God fredag!!
God juni!!!
F*** F''' meg denne dag.
Dette er virkelig ikke min dag i dag.
Først flatt batteri på bilen.
Og nå skulle jeg bare en liten tur på do, hadde mobilen i baklommen som jeg hadde glemt så når jeg dro ned buksen sa den plask i skålen...
Og verre blir detNeeeii![emoji30] dette er ikke din dag nei!
Så braYes! Fikk bytta speiderdugnaden fra 13 til 16. Til 10 til 13 heller! Neste lørdag. Fin ting gitt. Da kan jeg være med på dugnaden hvertfall [emoji38]
Går bra herGod kveld[emoji4]
Hvordan går det med dere?
God kveld til deg også.God kveld[emoji4]
Hvordan går det med dere?
Greit å være med om en kanSå bra
Det er fintGreit å være med om en kanVil ikke snike meg unna heller [emoji5]
Lol, blir vanskeligere å få eldste til å sove med Asma medisiner.. :/ tredje natten han sitter langt utover kvelden og ikke vil sove..kanskje varmen også...Håper det varer med minstemann[emoji1]
Så bra dagen ble bedre da[emoji4]God kveld til deg også.
Akkurat nå går det veldig bra![]()
Ikke noe bedre enn det[emoji4]Går bra her
Ja vikariatet på jobben har blitt vanskelig siden folk konkurrer og jeg ikke bør i Sandefjord. Så blir ny jobb på meg. Må bare finne enn:/Leter du etter ny jobb?[emoji4]
Og har ikke den hesten fødet ennå?![emoji33]
Akkurat det skulle det ikke mye til for at den skulle bli..Så bra dagen ble bedre da[emoji4]
Yes! Fikk bytta speiderdugnaden fra 13 til 16. Til 10 til 13 heller! Neste lørdag. Fin ting gitt. Da kan jeg være med på dugnaden hvertfall [emoji38]
Rett etter jeg kjøpte grillmat, ble det totalforbud i egen hage også [emoji23] Jaja. Hive det i frysa da. Spare det til en annen fin dag [emoji111]
Sanr detIkke noe bedre enn det[emoji4]