Tusen takk for svar[emoji7] Lurer på om jeg skal høre med en lege på jobb som kan skrive ut til meg. Har ikke lyst å ha noe uprøvd[emoji5]
Det samme gjorde jeg. Sendte ikke inn prøve til Serum, tok bare en snarvei og fikk skrevet ut kuren her hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar[emoji7] Lurer på om jeg skal høre med en lege på jobb som kan skrive ut til meg. Har ikke lyst å ha noe uprøvd[emoji5]
Det samme gjorde jeg. Sendte ikke inn prøve til Serum, tok bare en snarvei og fikk skrevet ut kuren her hjemmeser ut til å ha funket[emoji5][emoji1374]
Det var jo litt smart. Vi sendte inn prøver på begge og det ble rundt 6.000 å betale.
Tok du noen form for prøver i Norge?
Det var jo litt smart. Vi sendte inn prøver på begge og det ble rundt 6.000 å betale.
Tok du noen form for prøver i Norge?
Måtte dere gå på kur?
Ja, vi fikk påvist skjult klamidia begge to og jeg fikk i tillegg påvist ureaplasma og samboeren hadde bakterier (står bare bacterial load).
Så rart at de ikke kan gjøre det i Norge, eller ha troa på det for det funker jo på så mange. Gikk dere også på samme antibiotika som yoghurtnøtt? Og like lenge?
Lyst å prøve det ut selv[emoji848]
Vi gikk på Azitromax og Doxylin, vi også![]()
Gikk det lang tid fra kur til du klarte å bli gravid?[emoji5]
er idag i uke 20, etter kur fra IVF Serum, og Klexane og Prednisolon fra Hausken 
Jeg slet aldri med å bli gravid i utgangspunktet, men med det at jeg mistet i SA og MA.
Jeg hadde eggløsning en uke etter endt kur, og ble gravid daer idag i uke 20, etter kur fra IVF Serum, og Klexane og Prednisolon fra Hausken
![]()
De nevnte at de vil fortsette å ha et slikt "pop up" klinikk tilbud i Norge, Danmark og UK fremover. Kjekt for de som vil se og snakke med disse før de eventuelt blir "overtalt" til å prøve IVF Serum. 
Hei alle sammen[emoji4] Jeg har fått en antibiotika kur som jeg skal ta 4 tabletter av tre ganger fordelt på 10 dager. Jeg har fått uttaksdato den 27. Mai og det er samme dag som jeg skal ta de siste tablettene. Hvordan gjør jeg det da?
Var på Frøyaklinikken igår, hvor Penny, Sofia og en til (som jeg ikke husker navnet på) fra IVF Serum var på besøk. Veldig koselig å få hilst på disse fantastiske menneskeneDe nevnte at de vil fortsette å ha et slikt "pop up" klinikk tilbud i Norge, Danmark og UK fremover. Kjekt for de som vil se og snakke med disse før de eventuelt blir "overtalt" til å prøve IVF Serum.
![]()
Åj!! Så utrolig kult ! Hva gjorde de på Frøyaklinikken?
Var utrolig kjekt! 
De hilste på gamle og nye pasienterVar utrolig kjekt!
Er 26 uker på vei nå, etter kur fra IVF Serum![]()
Tusen takkÅåååå gratuleer <3
Her har vi en liten jente på 10 mnd etter kur fra Serum <3<3