300 euroHvor mye har dere betalt for prøver og resepter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
300 euroHvor mye har dere betalt for prøver og resepter?
300 euro
Kan jeg spørre hvor du fikk hentet ut medisinene? Skal gå på samme medisin som deg og fikk ikke ut medisinen i Sverige engang, fikk beskjed om at det ikke var original resept? HjelpWuhuu! Fått igjen resultatet [emoji23]
Fikk positiv på ureaplasma og bacterial load[emoji16]
Rart å bli glad for noe sånt!
Uansett, det står at jeg skal ta azitromycin 250X4 piller.
Men jeg har ikke fått resept?
Står at jeg skal kontakte de om jeg trenger resept?
Hva gjorde dere?
Og fikk de av dere azitromycin som behandlingsform?
Kan jeg spørre hvor du fikk hentet ut medisinene? Skal gå på samme medisin som deg og fikk ikke ut medisinen i Sverige engang, fikk beskjed om at det ikke var original resept? Hjelp
Kan jeg spørre hvor du fikk hentet ut medisinene? Skal gå på samme medisin som deg og fikk ikke ut medisinen i Sverige engang, fikk beskjed om at det ikke var original resept? Hjelp
J, men apoteket sa det ikke var lovlig lengerFå de evt til å sende fax til apoteket. De gjør det bare du sender de en mail[emoji4]
J, men apoteket sa det ikke var lovlig lenger
Det var synd[emoji20] Jeg fikk hentet på apotek i Norge. Tok med alle prøveresultatene og resepten. Ga en lang forklaring om ivf forsøk i utlandet og at jeg måtte ta disse pillene først... gikk fint på første forsøk[emoji4]
La ved resultater og resept hos fastlegen og desperasjon, fikk svar idag og han skrev ut resept også, etter å ha hentet ut i Sverige og ville jeg skulle ta urinprøve etter endt kur, for å se at jeg var kvitt det.. det de fant ut ved mensprøve i Hellas, kan man finne det samme ved urinprøve i Norge? Føler liksom ikke det?
Tror dere eventuelle infeksjoner spiller inn på eggkvalitet eller kun implantasjonen av embryo?
Noen med dårlig eggkvalitet/dårlig befruktning som har en solskinnshistorie å komme med?
Ble gravid nå, første forsøk etter kur. Hatt to negative og en SA bak meg. Gått på Azitromax og Doxylin [emoji5]
Så fantastisk[emoji7] Gratulerer så mye!
Var det bare du som gikk på kur eller tok mannen din også? Hvilke styrker og doser, og hvor lenge?
Takk[emoji173]️[emoji1374]
Det var bare jeg som tok kur.
Tok doxylin 100mgx2 i 25 dager. Og 1 Azitromax 1gram på dag 1,8 og 25. (De dagene tok jeg ikke doxylin).