Skravletråd

Er det graderte uttaket jeg sliter med. Mannen skal ha 1-2 dager hjemme i uka for å slippe en stor periode på slutten. Men har funnet ut at jeg skal gå hjemme alene frem til den 12 september da. Etter det blir det forvirrende.

Jeg har fylt ut med gradert. Hvor oppstår problemet? Om han skal ha 30%, blir det 70% på deg.

Jeg har fylt ut med gradert. Hvor oppstår problemet? Om han skal ha 30%, blir det 70% på deg.

Er sikkert bare hodet mitt som ikke fungerer. Men står det kanskje om det i ta ekstra skjemaet som skal fylles ut. For i den elektroniske kommer det kun opp datoer.

Er sikkert bare hodet mitt som ikke fungerer. Men står det kanskje om det i ta ekstra skjemaet som skal fylles ut. For i den elektroniske kommer det kun opp datoer.
Jepp. I hovedskjema får du bare fylt inn perioden du skal ha gradert. Ikke hvor mange prosent du skal jobbe. Også må du begrunne utsettelser med ferie, jobbing, studie eller noe annet.

Jepp. I hovedskjema får du bare fylt inn perioden du skal ha gradert. Ikke hvor mange prosent du skal jobbe. Også må du begrunne utsettelser med ferie, jobbing, studie eller noe annet.

Prøvde meg på det andre skjemaet nå. Blir forvirret av hele greia.
Spesielt i forhold til lønn siden jeg ikke har fast månedsinntekt.

Prøvde meg på det andre skjemaet nå. Blir forvirret av hele greia.
Spesielt i forhold til lønn siden jeg ikke har fast månedsinntekt.
Variabel inntekt er jeg dessverre ikke godt på. Det blir kanskje å dokumentere de siste 6 mnd?

Variabel inntekt er jeg dessverre ikke godt på. Det blir kanskje å dokumentere de siste 6 mnd?

Satser på at lønnskontoret kan fikse det.
Har lagret søknaden på nett nå så skal dukke opp på nav kontoret og be om hjelp på resten av utfyllingen.
Vil ikke gjøre noe feil som gjør saksbehandlingen ekstra langvarig.

Eh... se på den lilla widgeten.
"Butternut squash"
Er det bare jeg som synes at det ser ut som noe annet...? o_O
Screenshot_20180519-075747.png

Synes det er så fascinerende. Når mannen skal stå opp med barna, sånn ca hver helg når han er hjemme :p så sover de til halv 9-9.. når jeg skal ta dem, da våkner mini før 7[emoji42] whyy? [emoji13]

Synes det er så fascinerende. Når mannen skal stå opp med barna, sånn ca hver helg når han er hjemme [emoji14] så sover de til halv 9-9.. når jeg skal ta dem, da våkner mini før 7[emoji42] whyy? [emoji13]
Er de informert på forhånd? [emoji14] Her står mini gjerne opp 6-6.30 når vi har fri, men når jeg helst bør få han i bhg kl 8 kan han godt sove til 8-8.30... (bruker ikke stresse med det siden jeg likevel er hjemme, men noen dager trenger jeg mer lesetid før eksamen)

Satser på at lønnskontoret kan fikse det.
Har lagret søknaden på nett nå så skal dukke opp på nav kontoret og be om hjelp på resten av utfyllingen.
Vil ikke gjøre noe feil som gjør saksbehandlingen ekstra langvarig.
Jeg aner ikke engang hvor nav-kontoret er:-)

Synes det er så fascinerende. Når mannen skal stå opp med barna, sånn ca hver helg når han er hjemme :p så sover de til halv 9-9.. når jeg skal ta dem, da våkner mini før 7[emoji42] whyy? [emoji13]
Min eldste står opp mellom 06:30 og 07:00 hver dag. Han har forbud mot å stå opp før 06:30. Før han kunne klokka hadde han nattlys som byttet figur 06:30, så den regelen har han hatt siden han var 2 år. Lenge siden vi trengte stå opp med ham heldigvis.

Er de informert på forhånd? [emoji14] Her står mini gjerne opp 6-6.30 når vi har fri, men når jeg helst bør få han i bhg kl 8 kan han godt sove til 8-8.30... (bruker ikke stresse med det siden jeg likevel er hjemme, men noen dager trenger jeg mer lesetid før eksamen)

Haha, nei :p iallfall ikke yngste :) hun har ikke peiling på når pappa er hjemme å ikke :p han er jo borte halve året :p men mulig underbevisstheten hennes vet det? :p

Typisk barn :p er ofte sånn med dag dupp også :p når jeg ikke skal noe sover hun lite, men når det er noe vi skal må hun alltid vekkes [emoji23]

Min eldste står opp mellom 06:30 og 07:00 hver dag. Han har forbud mot å stå opp før 06:30. Før han kunne klokka hadde han nattlys som byttet figur 06:30, så den regelen har han hatt siden han var 2 år. Lenge siden vi trengte stå opp med ham heldigvis.

Hun er ikke to år enda, så det er ikke mye som hjelper. Våkner hun før 6 tar jeg henne inn til meg, da sovner hun som oftes igjen. Men er klokken bikket 6.30 er det sjeldent/ aldri det skjer. Da får hun låne tlf å se Barne-TV til jeg får gnikka søvnen ut av øynene :p

Haha, nei [emoji14] iallfall ikke yngste :) hun har ikke peiling på når pappa er hjemme å ikke [emoji14] han er jo borte halve året [emoji14] men mulig underbevisstheten hennes vet det? [emoji14]

Typisk barn [emoji14] er ofte sånn med dag dupp også [emoji14] når jeg ikke skal noe sover hun lite, men når det er noe vi skal må hun alltid vekkes [emoji23]
Er sikker på at min lukter når jeg har skolearbeid som må gjøres, da kunne duppene vare 1 time, mot 3 ellers... litt bedre nå heldigvis!

Her sover gutten godt og lenge når han sover hos bestemor [emoji85]

Her sover gutten godt og lenge når han sover hos bestemor [emoji85]

Den opplevelsen har vi også ;) er bare så sjeldent det skjer :p mini blir 2 i sommer, tror hun har overnatta borte 2 ganger :p

Den opplevelsen har vi også ;) er bare så sjeldent det skjer :p mini blir 2 i sommer, tror hun har overnatta borte 2 ganger :p

Bor dere langt unna?

Her bor vi i nabohuset når vi er på besøk, så lett å la han sove der:p

Bor dere langt unna?

Her bor vi i nabohuset når vi er på besøk, så lett å la han sove der:p
Mamma å stefaren min bor 500m unna i luftlinje.. de er bare så opptatte med sitt eget å veldig lite flinke å tilby seg :/

Back
Topp