Og det synes de at er greit å servere syke menneskerServelat og kålstuing [emoji58]
Det ser jo ut som... oppkast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det synes de at er greit å servere syke menneskerServelat og kålstuing [emoji58]
Og det synes de at er greit å servere syke mennesker![]()
Det ser jo ut som... oppkast.![]()
Fysj a meg! Tror jeg må ha blitt bortskjemt på de gangene jeg har fått servert sykehusmiddag, da var det slettes ikke ille.Middagene er så sykt kjedelige.
Ofte lite smak. Ofte like fargeløst som det der om ikke værre. Og ja, dette serverer vi til pasientene...
Liten trøst at lunsjen ofte er mye mye bedre, så gjør hvertfall jeg litt ut av frokost og kvelds med dandering [emoji4]
Jess! Rakk å se fire biler før vi kom oss avgårde, det var fem minutter før.
Og megler forsnakket seg og sa at det har allerede kommet et bud! Sikkert skambud, men likevel.![]()
Fysj a meg! Tror jeg må ha blitt bortskjemt på de gangene jeg har fått servert sykehusmiddag, da var det slettes ikke ille.
Var fullt hus på visning, og budet var over takst. Venter spent på fortsettelsen nå i formiddag.Hvordan gikk det??? Spent på deres vegne![]()
Var fullt hus på visning, og budet var over takst. Venter spent på fortsettelsen nå i formiddag.![]()
Var fullt hus på visning, og budet var over takst. Venter spent på fortsettelsen nå i formiddag.![]()
Ånei uff, så travelt..Åneiåneiånei... når jeg planla dagens antrekk glemte jeg å ta med i beregningen at været kunne snu.
Så her har jeg planlagt shorts og kortermet skjorte på gutta, og en kortermet kjole med snurreskjørt til meg selv. Og det blåser. Masse.
Kommer ikke til å gjøre annet enn å holde nede skjørtet!
Krise avverget, det ble varmere!Ånei uff, så travelt..![]()
En kamerat av mannen syntes vi burde tenke oss litt om om vi virkelig ville kalle ungen vår Doser’n;-)
Det er jo et nydelig navn.En kamerat av mannen syntes vi burde tenke oss litt om om vi virkelig ville kalle ungen vår Doser’n;-)

[emoji23] er vel helt innafor å kalle ham det?![]()
Nå er kameraten riktignok ikke født i Norge, men han har bodd her over 10 år og burde vite at Doser’n ikke er et gyldig navnDet er jo et nydelig navn.![]()