Skravletråd

Og det synes de at er greit å servere syke mennesker :wtf:
Det ser jo ut som... oppkast. o_O

Middagene er så sykt kjedelige.
Ofte lite smak. Ofte like fargeløst som det der om ikke værre. Og ja, dette serverer vi til pasientene...

Liten trøst at lunsjen ofte er mye mye bedre, så gjør hvertfall jeg litt ut av frokost og kvelds med dandering [emoji4]

Middagene er så sykt kjedelige.
Ofte lite smak. Ofte like fargeløst som det der om ikke værre. Og ja, dette serverer vi til pasientene...

Liten trøst at lunsjen ofte er mye mye bedre, så gjør hvertfall jeg litt ut av frokost og kvelds med dandering [emoji4]
Fysj a meg! Tror jeg må ha blitt bortskjemt på de gangene jeg har fått servert sykehusmiddag, da var det slettes ikke ille.

Åneiåneiånei... når jeg planla dagens antrekk glemte jeg å ta med i beregningen at været kunne snu.
Så her har jeg planlagt shorts og kortermet skjorte på gutta, og en kortermet kjole med snurreskjørt til meg selv. Og det blåser. Masse.
Kommer ikke til å gjøre annet enn å holde nede skjørtet!

Åneiåneiånei... når jeg planla dagens antrekk glemte jeg å ta med i beregningen at været kunne snu.
Så her har jeg planlagt shorts og kortermet skjorte på gutta, og en kortermet kjole med snurreskjørt til meg selv. Og det blåser. Masse.
Kommer ikke til å gjøre annet enn å holde nede skjørtet!
Ånei uff, så travelt.. :(

Sitter ute på altanen å nyter solen. Mini sover i vognen å de andre har dratt for å gå i tog. Vi kjører opp senere å møter dem ved skolen :) viktig å spise litt pølse å is før vi samles her for mat å kaker :p

Nå går det visst Ann å bade ute. Våknet i dag rundt 6:30 til full blære, sol og gjøken [emoji173]️

Greit Med en rolig morgen. Har 1 åringen i armkroken. Inntulla i pledd. Og vi ser på kakekrigen og reklame. Og han sitter helt i ro og koser seg. Det er en sjeldenhet. [emoji7]

Våken kl. 6 på en fridag. Ja, det er vel bare å venne seg til det først som sist. Selv om det hadde vært fint å kunne sove lenge de ukene som står igjen som barnløs :p I dag skal vi kikke litt etter litt forskjellig til lillegull. :Heartred

En kamerat av mannen syntes vi burde tenke oss litt om om vi virkelig ville kalle ungen vår Doser’n;-)

Jeg er helt shoppesjuk, kan noen gi meg en link til ET ELLER ANNET som jeg kan bestille? :hilarious:

Back
Topp