❤ IKM uke 22 ❤

Da er det jo håp![emoji173] jeg venter og venter på EL slim, men ikke antydning enda - men har andre symptomer som murringer, ømme pupper og igår hadde jeg økt luktesans (leste at det kan være et tegn på EL) + at lysten øker litt for hver dag[emoji87] har lagt inn aksjer tre siste dagene og annenhver dag før det - kommer til å legge inn aksjer frem til helga, da reiser jeg og minstemann bort.
Da har dere jo gode sjangser :)

Hmm...der fikk jeg jammenmeg det berømmelige EL slimet (må være det), som jeg trodde jeg ikke hadde, så da tyder det vel kanskje på at den EL testen jeg kaaaanskje trodde var positiv i helga ikke var det likevel :P Temp-målingene er heller ikke noe å skryte av hittil, så da venter jeg vel fortsatt på EL da....kjedelig. Og da har jo de "fant ikke kondom"-svømmerne fra helga plutselig ganske dårlige odds :( Gubben sa at om jeg hadde endra babyplan (var enige om å prøve fra høsten) så kunne jeg jo godt si ifra før vi var i senga :hilarious: Evig kamp mellom fornuft og verpesjuke. Vil jo egentlig ha baby NÅ :dummy:

Oi nå tror jeg det begynner det å skje noe her og! Den siste her er fra i morges, har kun tatt på ettermiddag de andre dagene! Skal ta en nå i ettermiddag også :D

Vedlegg

• D845F55A-FBE7-4E96-AA82-3F03F84C2DEB.jpeg
    D845F55A-FBE7-4E96-AA82-3F03F84C2DEB.jpeg
    847,6 KB · Visninger: 76
Åh jippi :D La aksjer i går, og får prøve på det i kveld og, men i morgen har vi overnattingsbesøk, så da tror jeg vi må droppe det :confused::hilarious:

Jeg fikk også positiv test i dag :) Har gjort som deg, la inn aksjer i går, satser på å få gjort det i kveld også, og i morgen, for vi har ikke besøk;)

Min test kunne nesten ikke blitt mer negativ[emoji85] Men jeg har ingen aning om el har vært eller om den kommer ila uken/helgen. Jeg kommer nok til å teste i noen dager for å se om det er noen økning:)

Min test kunne nesten ikke blitt mer negativ[emoji85] Men jeg har ingen aning om el har vært eller om den kommer ila uken/helgen. Jeg kommer nok til å teste i noen dager for å se om det er noen økning:)
Jeg var skikkelig negativ i går, testene ble jo aldri noe sterkere, men plutselig var det forandring over natta! Så ja, lurt å fortsette å teste litt til :happy:

Back
Topp