Skravletråd uke 19!

Nå er jo jeg blitt helt besatt av det samme, hehe.. :p

Hun er fra Romerike, så jeg var ikke helt på jordet da jeg sa Marion Ravn ;)
Marit Larsen er forøvrig fra Romerike hun også.
Men fler veit jeg ikke..:rolleyes:
Alt for sære klær for Marit Larsen. Skinnkjole og tyllvest...

Mistenker at det er en sånn idol-artist av noe slag.
 
Alt for sære klær for Marit Larsen. Skinnkjole og tyllvest...

Mistenker at det er en sånn idol-artist av noe slag.

Jeg tror heller ikke det er Marit Larsen.
Tror kanskje Siadle er inne på noe med Haba Haba..
 
Fikk akutt lyst på potetsalat!
Og det har jeg jo ikke akkurat... blæh!
 
Nå er jo jeg blitt helt besatt av det samme, hehe.. :p

Hun er fra Romerike, så jeg var ikke helt på jordet da jeg sa Marion Ravn ;)
Marit Larsen er forøvrig fra Romerike hun også.
Men fler veit jeg ikke..:rolleyes:

Haha, ja, det må jo være en av de hvis de er fra Romerike. :joyful: Synes hun ser litt brunere ut i huden, så heller kanskje mer mot Marion Ravn da?
 
Ja! Nå tror ikke jeg heller det er Marion Ravn. Marion har jo aldri håret sitt i strikk, og det ser ut som om den personen på bildet nettopp har det...
 
Men hva heter hun som var med i Skal vi Danse, ei ung jente, har hatt en slager av en fotball sang? Ble kjæreste med dansepartneren fra skal vi danse og?
 
Men hva heter hun som var med i Skal vi Danse, ei ung jente, har hatt en slager av en fotball sang? Ble kjæreste med dansepartneren fra skal vi danse og?

Enig i at det er små sjanser at det M.R.
Jeg ser ikke på skal vi danse :p
 
Hehe jeg har absolutt ikke sett for meg noen idyll. Har vært gravid 5 ganger før (har to barn) og vet veldig godt hvor lett mannen min har for å glemme at jeg er gravid og konstant kvalm.

Jeg blir likevel sur og gretten når han blir irritert fordi jeg sier at jeg orker ikke «ditt» eller «datt» (feks i går OG i dag har han hinte at jeg skal gå ut på plenen (ett mål ca) og fjerne stein. Ingen STOR jobb men jeg klarer ikke henge opp en hel maskin med klær uten pause. Jeg ligger stort sett på sofaen.

Så da sier han irritert «åh, ja så får vel jeg gjøre DET OGSÅ DA!» og såklart må jeg si som jeg har sagt en million ganger så langt: «det var DU som insisterte på barn nr. 3. Vi snakket lenge og grundig om hvordan det blir med to barn og kroppen min som ikke takler svangerskap særlig bra»

Uff, beklager å si det, men godt å høre at det er flere enn meg som ikke har det sånn som på film :p Vi får håpe mennene våre forstår mer etter hvert, så det kan bli en koselig tid :D
Når man ikke har gått igjennom det før, vet man jo ikke hvordan kroppen (eller mannen) reagerer.
Han er stort sett veldig forståelsesfull og hjelpsom altså, men noen ganger blir det vel vanskelig for han å henge med humøret mitt :p Ikke så rart i grunn *ler*
 
Hageland :) hva med deg?

Åh, gøy! Da har dere mer møbler og sånne ting også? Jobber på mester grønn. Jobbet på litt forskjellige typer butikker, og den jeg jobber i nå har nesten bare bunt. Det er litt kjedelig [emoji28]
 
Må være INA WROLDSEN!

Litt ukjent kjendis. Vært med på idol, jobbet utenlands som låtskriver, gitt ut egen musikk med Ask Embla. Født 1984.
 
Back
Topp