Dagens win

Når frøkna endelig tar en langdupp på dagen når mor er forkjøla og har feber[emoji173][emoji173] Trengte den pausen nå kjente jeg[emoji173]
 
Trilleturene er så fine etter vi byttet til sportsdelen (i samråd med hs). Hun, og jeg, virkelig nyter turene og hun sovner til og med i vognen uten så mye som en tåre! :D
 
Trilleturene er så fine etter vi byttet til sportsdelen (i samråd med hs). Hun, og jeg, virkelig nyter turene og hun sovner til og med i vognen uten så mye som en tåre! :D

Å så deilig!! Jeg gleder meg til vi også kan gjøre det. Nå vil hun egentlig ikke ligge i vogna lengre, så det er større suksess å trille med bilstolen. Men da kan vi jo ikke så gå lange turer da, og ikke i dårlig vær heller.. men hun er mye gladere når hun får komme opp å se :)

Sitter din stødig, eller støtter du bare opp litt ved hjelp av tepper etc?
 
Å så deilig!! Jeg gleder meg til vi også kan gjøre det. Nå vil hun egentlig ikke ligge i vogna lengre, så det er større suksess å trille med bilstolen. Men da kan vi jo ikke så gå lange turer da, og ikke i dårlig vær heller.. men hun er mye gladere når hun får komme opp å se :)

Sitter din stødig, eller støtter du bare opp litt ved hjelp av tepper etc?
Veldig greit ja! :D Er helt fantastisk mtp. hvordan trilleturene har vært før.
Sitter godt i 5.punkts sele. Ryggen er ca 45°mens hun sitter, når hun sover legges hun helt flatt, så ingen problem ift. ryggen :)
 
Huska endelig å ringe legen for time ang refluks og henvisning [emoji106] Forhåpentligvis settes ballen igang på onsdag :) Og hu sovna kjapt på trilletur, noe som har tatt ca 20min i det siste [emoji4]
 
Lille sov til 08.15, og tok neste dupp i sengen sin i stedet for på meg! Hun har tullet litt i noen dager, så nå kose jeg meg i sofan med tv-titting :p
 
Dagens win!! Selv om det bare ble 15 minutter på meg :)
57176B5C-A14B-4947-AB9C-F3578C5FF31D.jpeg
 
Snuppa knekte koden og snudde seg fra rygg til mage idag[emoji7][emoji1]
 
Sov fra 10-13.45 [emoji7] så lenge har ikke snuppa sovet på dagtid siden nyfødt. Herlig

Så deilig da!! Her har snuppa vår snudd heeelt om.. sov så godt de første 3 månedene. Etter det har det blitt drastisk mindre. I går sov hun 3 dupper av 20-30 minutter på hele dagen. Det er jo alt for lite.. men hun sover ganske godt om natta da. Våkner stortsett bare for 2-3 måltider fra leggetid kl 19 til 06.00.

Men dagens win så langt er at hun sovnet av seg selv (altså uten puppen) i sin egen seng idag. Vi tenker starte litt søvntrening hvor hun må lære å sovne av seg selv. Så første steg er å kutte puppen.
 
To netter på rad uten at hun våkner for mat på natta, har sovet fra 21-9 og 22-8! :woot: Og vi har fått lagt henne uten at vi må legge oss samtidig hver dag denne uken! Endelig har vi også egentid:joyful:
 
Monterte lystette gardiner på soverommet vårt der lillemor sover og inne på storebror sitt soverom. Begge ungene sovnet 19.30 og sov til 08.30 , med kun to amminger [emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]
 
Ah. Igår skulle jeg til søsteren på taco siden samboern var på fest. Valgte å gå siden Loppa var stuptrøtt, hu begynte å sutre fra første skritt og skreik ikke lenge etterpå. Min win var at jeg ikke ble så stressa at jeg snudde, stolte på magefølelsen som sa at hu bare var trøtt og ikke trengte pupp. Tok hu opp og trøsta, la a ned så hysja jeg og vugga på vogna mens jeg gikk og vips i drømmeland [emoji4] Synes det er deilig å komme dit, som førstegangsmor er det ikke alltid lett [emoji6] [emoji4]
 
Haha.. typisk! Etter en skikkelig drittnatt (flere på rad), og for så vidt dag, hvor lille har sovet ekstremt dårlig skriver jeg tidenes sutre innlegg på skjultgruppa. Og hva skjer? Jo.. lille bestemmer seg for å sove. Og hun sover enda!! I 2 timer har hun sovet. Kan nesten ikke huske når hun sist sov mer enn 20-40 minutter.
Haha- hurra!! Dagens win!!
 
Haha.. typisk! Etter en skikkelig drittnatt (flere på rad), og for så vidt dag, hvor lille har sovet ekstremt dårlig skriver jeg tidenes sutre innlegg på skjultgruppa. Og hva skjer? Jo.. lille bestemmer seg for å sove. Og hun sover enda!! I 2 timer har hun sovet. Kan nesten ikke huske når hun sist sov mer enn 20-40 minutter.
Haha- hurra!! Dagens win!!
Åh så fantastisk[emoji173] Vel fortjent, nyt litt rolig egentid[emoji7]
 
Back
Topp