Dagens win

En tråd i 'Januar 2018' startet av Eskimo28, 8 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Babylykke18 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Hun sov godt fra ca 19:15-1 så det var godt.
    Dessverre endte lykken der.. nå nekter hun å ta smokken igjen, så nå er vi like langt. Har vel fått henne til å sove kanskje 30 minutter siden kl 5. Hun kunne sikkert sovet 3 timer siden da, om hun hadde fått lagt med puppen i munnen. Men nå takler jeg ikke mer... et skritt frem i går, 15 tilbake idag [emoji24][emoji24][emoji24]

2. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Begge jentene sov på verandaen, samtidig![emoji16] ofte sover de på skift[emoji28]

• Liker Liker x 1
  3. Eskimo28 Glad i forumet Marshmallows2021 Snøfnuggene 2018

Etter fire uker med hyling ved brystet og lite matinntak har lille spist seg mett og endt matingen med smil i hele dag❤️ Endelig! Var redd for at alt var galt og at vi måtte over på mme. Kurven hennes hadde flatet ut også, men skal på veiing neste uke så håper hun kommer seg opp igjen nå som ammingen er på plass!

• Liker Liker x 2
  4. Eli.sin Flørter med forumet

Samme her.
    Sprakk for meg Igår. Måtte gråte litt i dusjen med pappa vugget henne. Snuppa er så aktiv og har ikke tid til sove eller ta det med ro. Blir en del hyl med overtrøtt baby som ikke tar smokk,
    Føler veldig med deg.

5. Eli.sin Flørter med forumet

At snuppa sovnet i bæresele og seg fikk duppet litt i stolen.
    At storebror har lekt med henne mens jeg hiver inn på med kaffe. [emoji7]

• Liker Liker x 1
  6. Babylykke18 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Takk[emoji8][emoji8] det er virkelig ikke lett. Håper dere finner ut av det snart også!
    Prøver smokken igjen i kveld å ser. Trikset i går var i alle fall å prøve smokk nr 11 [emoji23] merket at hun var mer interessert i den, enn de andre vi har prøvd. Så når hun nesten hadde sovnet lurte jeg ut puppen, og smatt inn smokken- og jammen satt den [emoji4] men har ikke lyktes med det idag, men skal prøve ved legging nå da[emoji106]

• Liker Liker x 1
  7. KR1ST1NE Glad i forumet Julibarna 2019 Snøfnuggene 2018

Hun lo høyt idag! [emoji3][emoji173]
    13 uker + 6 dager gammel

• Liker Liker x 6
    Last edited: 1 Mai 2018
  8. Eskimo28 Glad i forumet Marshmallows2021 Snøfnuggene 2018

Åå, det er den fineste lyden i verden❤️❤️

• Liker Liker x 1
  9. Lilleklomp18 Forelsket i forumet

Endelig lagt på seg MYE etter en tid med kun utflatet kurve :Heartblue

• Liker Liker x 7
  10. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Samboeren klarte å gi flaske og legge lille A! Første gang på lenge no [emoji4]

• Liker Liker x 5
  11. Junibaby18 Glad i forumet

[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

12. Skach Elsker forumet Oktoberlykke2020❤ Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ligget to timer på gulvet med frøkna, vi har lekt, lest eventyr og kost oss masse! Nå ligger jeg i badekaret og pappaen passer på henne mens hun sover :)

13. Eskimo28 Glad i forumet Marshmallows2021 Snøfnuggene 2018

At lille var eksemplarisk på bytur tidligere i dag så jeg endelig fikk kjøpt putekasse!! Så nå kan sommeren bare komme, jeg og uteputene er klar :joyful:

• Liker Liker x 2
  14. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Fikk sove til 9!!! :D

• Liker Liker x 3
  15. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Prosecco på terrassen i sola med en venninne i dag :D

• Liker Liker x 4
  16. Gravid95 Elsker forumet Novemberbarna 19 Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

At vekta viste 1,3 kg mindre(!!!) enn før svangerskapet [emoji1][emoji1]

• Liker Liker x 6
  17. Eskimo28 Glad i forumet Marshmallows2021 Snøfnuggene 2018

Sjalu! Så flink du har vært!

• Liker Liker x 1
  18. Gravid95 Elsker forumet Novemberbarna 19 Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Takk [emoji4] bare 1,7 kg igjen til det jeg veide før jeg ble sammen med kjæresten. Hadde vært noe å komme seg dit igjen altså [emoji4]

• Liker Liker x 1
  19. Lilleklomp18 Forelsket i forumet

Hørtes deilig ut!

20. Lilleklomp18 Forelsket i forumet

Fordøyelsessystemet fungerer endelig normalt og lille bæsjer av seg selv! Kvitt all mageknipe!

• Liker Liker x 3

Del denne siden