Dagens win

Ååå så bra[emoji3][emoji1319] Håper du får nyte friheten ikveld og at lille sover lenge[emoji3] Trenger voksentid også[emoji119]

Wow. Hva er trikset?
Vi sliter med samme problem [emoji24]

Hun sov godt fra ca 19:15-1 så det var godt.
Dessverre endte lykken der.. nå nekter hun å ta smokken igjen, så nå er vi like langt. Har vel fått henne til å sove kanskje 30 minutter siden kl 5. Hun kunne sikkert sovet 3 timer siden da, om hun hadde fått lagt med puppen i munnen. Men nå takler jeg ikke mer... et skritt frem i går, 15 tilbake idag [emoji24][emoji24][emoji24]
 
Begge jentene sov på verandaen, samtidig![emoji16] ofte sover de på skift[emoji28]
 
Etter fire uker med hyling ved brystet og lite matinntak har lille spist seg mett og endt matingen med smil i hele dag❤️ Endelig! Var redd for at alt var galt og at vi måtte over på mme. Kurven hennes hadde flatet ut også, men skal på veiing neste uke så håper hun kommer seg opp igjen nå som ammingen er på plass!
 
Hun sov godt fra ca 19:15-1 så det var godt.
Dessverre endte lykken der.. nå nekter hun å ta smokken igjen, så nå er vi like langt. Har vel fått henne til å sove kanskje 30 minutter siden kl 5. Hun kunne sikkert sovet 3 timer siden da, om hun hadde fått lagt med puppen i munnen. Men nå takler jeg ikke mer... et skritt frem i går, 15 tilbake idag [emoji24][emoji24][emoji24]

Samme her.
Sprakk for meg Igår. Måtte gråte litt i dusjen med pappa vugget henne. Snuppa er så aktiv og har ikke tid til sove eller ta det med ro. Blir en del hyl med overtrøtt baby som ikke tar smokk,
Føler veldig med deg.
 
At snuppa sovnet i bæresele og seg fikk duppet litt i stolen.
At storebror har lekt med henne mens jeg hiver inn på med kaffe. [emoji7]
 
Samme her.
Sprakk for meg Igår. Måtte gråte litt i dusjen med pappa vugget henne. Snuppa er så aktiv og har ikke tid til sove eller ta det med ro. Blir en del hyl med overtrøtt baby som ikke tar smokk,
Føler veldig med deg.

Takk[emoji8][emoji8] det er virkelig ikke lett. Håper dere finner ut av det snart også!
Prøver smokken igjen i kveld å ser. Trikset i går var i alle fall å prøve smokk nr 11 [emoji23] merket at hun var mer interessert i den, enn de andre vi har prøvd. Så når hun nesten hadde sovnet lurte jeg ut puppen, og smatt inn smokken- og jammen satt den [emoji4] men har ikke lyktes med det idag, men skal prøve ved legging nå da[emoji106]
 
Ligget to timer på gulvet med frøkna, vi har lekt, lest eventyr og kost oss masse! Nå ligger jeg i badekaret og pappaen passer på henne mens hun sover :)
 
At lille var eksemplarisk på bytur tidligere i dag så jeg endelig fikk kjøpt putekasse!! Så nå kan sommeren bare komme, jeg og uteputene er klar :joyful:
 
Fikk sove til 9!!! :D
 
Back
Topp