Dagens win

Eskimo28

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Jeg ble inspirert av desembergruppa sin tråd «dagens deiligste følelse» og tenkte at vi også kunne ha godt av å tenke litt ekstra på hva som faktisk var herlig, spesielt de dagene det har vært mye av det mindre gode.

Min WIN i går var at lille etter tre uker med forsøk ENDELIG spiste en full dose tran i stedet for å spytte det over hele seg selv:cool:

Fredag sovnet S helt på egenhånd etter å ha blitt lagt ned våken. Ingen gråt, bare litt pludring og plutselig falt hun til ro :D Hurra!

At lillegull rulla for 1 gang idag ifra mage-rygg[emoji3] Å når hu først hadde knekt koden rulla hun mange ganger[emoji23][emoji178]

At pappaen klarte å gi flaske og legge henne i dag [emoji177]

...og at jeg klarte å holde meg unna de 7 minuttene hun hylgråt hos ham før hun godtok flasken [emoji28]

Uæh! Denne må jeg også klare snart.. vår nekter flaske, men så har jeg ikke helt tillatt pappaen å prøve så lenge heller..

Må nesten få til den flasken snart, så jeg kan få liiittt friere tøyler til å dra ut litt for meg selv [emoji4]

Uæh! Denne må jeg også klare snart.. vår nekter flaske, men så har jeg ikke helt tillatt pappaen å prøve så lenge heller..

Må nesten få til den flasken snart, så jeg kan få liiittt friere tøyler til å dra ut litt for meg selv [emoji4]
Første kvelden han prøvde gikk det ikke, da var hun både trøtt og sulten..

Men så fikk han gitt henne litt på dagtid igår, når hun var i godt humør (før hun ga uttrykk for sult eller trøtthet).
Og ikveld sto vi altså i de 420 sekundene som trengtes, vel vitende om at hun KUNNE godta flasken siden hun tok den i går [emoji1]

At pappaen klarte å gi flaske og legge henne i dag [emoji177]

...og at jeg klarte å holde meg unna de 7 minuttene hun hylgråt hos ham før hun godtok flasken [emoji28]

Huff, 7 minutter er lenge når det står på altså! Men så bra at det gikk tilslutt [emoji4]

Dagens win: baby som ikke tar annet enn mammasmokk, sovnet av seg selv i senga si :) fikk kun pupp som mat, og ble lagt i senga etterpå.
Jeg satt meg i fotenden så hun visste jeg var der, men ikke så meg. Og vips- ca 10 min etterpå sov hun bare [emoji3][emoji3][emoji3]

Dusjet :joyful:
Vasket håret :joyful:
Klippet negler :joyful:

Lillesnupp sov ifra kl 19.00-05.30 sammenhengende, litt pupp og sov videe til 08.00[emoji3]

at begge ungene er i seng kl 19 [emoji4] er oppe 1 gang på natten og ammer. dette har vi gjort i 1 uke nå [emoji16]

Back
Topp