Dagens win

Eskimo28

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Utmarsj 2024
Jeg ble inspirert av desembergruppa sin tråd «dagens deiligste følelse» og tenkte at vi også kunne ha godt av å tenke litt ekstra på hva som faktisk var herlig, spesielt de dagene det har vært mye av det mindre gode.

Min WIN i går var at lille etter tre uker med forsøk ENDELIG spiste en full dose tran i stedet for å spytte det over hele seg selv:cool:
 
Fredag sovnet S helt på egenhånd etter å ha blitt lagt ned våken. Ingen gråt, bare litt pludring og plutselig falt hun til ro :D Hurra!
 
At lillegull rulla for 1 gang idag ifra mage-rygg[emoji3] Å når hu først hadde knekt koden rulla hun mange ganger[emoji23][emoji178]
 
At pappaen klarte å gi flaske og legge henne i dag [emoji177]

...og at jeg klarte å holde meg unna de 7 minuttene hun hylgråt hos ham før hun godtok flasken [emoji28]

Uæh! Denne må jeg også klare snart.. vår nekter flaske, men så har jeg ikke helt tillatt pappaen å prøve så lenge heller..

Må nesten få til den flasken snart, så jeg kan få liiittt friere tøyler til å dra ut litt for meg selv [emoji4]
 
Uæh! Denne må jeg også klare snart.. vår nekter flaske, men så har jeg ikke helt tillatt pappaen å prøve så lenge heller..

Må nesten få til den flasken snart, så jeg kan få liiittt friere tøyler til å dra ut litt for meg selv [emoji4]
Første kvelden han prøvde gikk det ikke, da var hun både trøtt og sulten..

Men så fikk han gitt henne litt på dagtid igår, når hun var i godt humør (før hun ga uttrykk for sult eller trøtthet).
Og ikveld sto vi altså i de 420 sekundene som trengtes, vel vitende om at hun KUNNE godta flasken siden hun tok den i går [emoji1]
 
At pappaen klarte å gi flaske og legge henne i dag [emoji177]

...og at jeg klarte å holde meg unna de 7 minuttene hun hylgråt hos ham før hun godtok flasken [emoji28]

Huff, 7 minutter er lenge når det står på altså! Men så bra at det gikk tilslutt [emoji4]
 
Dagens win: baby som ikke tar annet enn mammasmokk, sovnet av seg selv i senga si :) fikk kun pupp som mat, og ble lagt i senga etterpå.
Jeg satt meg i fotenden så hun visste jeg var der, men ikke så meg. Og vips- ca 10 min etterpå sov hun bare [emoji3][emoji3][emoji3]
 
Dusjet :joyful:
Vasket håret :joyful:
Klippet negler :joyful:
 
Lillesnupp sov ifra kl 19.00-05.30 sammenhengende, litt pupp og sov videe til 08.00[emoji3]
 
at begge ungene er i seng kl 19 [emoji4] er oppe 1 gang på natten og ammer. dette har vi gjort i 1 uke nå [emoji16]
 
Back
Topp