Dagens win

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Koselig biltur i dag med fornøyd frøken i baksetet :)

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
De siste tre nettene har lille sovet åtte timer sammenhengende!:woot: litt kjedelig at det er fra 18.30, men det er så herlig å gå fra å amme tre ganger om natten til bare en:p
En god start mot et liv med litt mer (sammenhengende) søvn :)

Babylykke18

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
De siste tre nettene har lille sovet åtte timer sammenhengende!:woot: litt kjedelig at det er fra 18.30, men det er så herlig å gå fra å amme tre ganger om natten til bare en:p

Herlig!! Her er vi endelig oppe i 5 timer sammenhengende :) blir fortsatt 2-3 amminger pr natt da, men myyye bedre enn 6-7 som det var før [emoji28]

Eli.sin

Flørter med forumet
Føler alle mine gledes WIN handler om at snuppa sover, men det er jo sant.
Var i åpen bhg med henne idag, og hun sov hele 2,5t i strekk i vogn [emoji7] mens jeg fikk handlet og gjorde mer en jeg til vanligvis rekker I løp av et par dager.... wiiiiiii

Babylykke18

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Føler alle mine gledes WIN handler om at snuppa sover, men det er jo sant.
Var i åpen bhg med henne idag, og hun sov hele 2,5t i strekk i vogn [emoji7] mens jeg fikk handlet og gjorde mer en jeg til vanligvis rekker I løp av et par dager.... wiiiiiii

Er vel ikke så rart søvn blir den store «win» med disse små. Sånn er det her også. Nå har lille endelig bestemt seg for at i alle fall en av duppene i løpet av dagen kan være 1,5 time. Frem til nå har de maks vært 45 minutter, så det er til stoooor glede [emoji6]

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
I natt funket det å gi smokk klokka 2, fremfor pupp. Jippi :D
Han har våkna litt vel mange ganger for mat siste uka, så mistenker at ett av måltidene bare har blitt vane. Håper han kan gå tilbake til å sove over det 2-måltidet og bare spise i 4-tida isteden. :angelic::rolleyes:

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Sov fra 22-05.30 uten å få flaske. Første gang ever!

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Vært i åpen bhg..og frøkna virkelig storkoste seg! Nå sover hun i vognen (sovet i 2 timer), og det uten å måtte trilles:eek: *bank i bordet*.

Blir åpen bhg fast på oss frem til permisjonsslutt tror jeg :)

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Vært i åpen bhg..og frøkna virkelig storkoste seg! Nå sover hun i vognen (sovet i 2 timer), og det uten å måtte trilles:eek: *bank i bordet*.

Blir åpen bhg fast på oss frem til permisjonsslutt tror jeg :)

Åh så bra! Vi skal for første gang neste uke, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig :D

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Åh så bra! Vi skal for første gang neste uke, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig :D
Jeg gruet meg på forhånd, med det var utrolig kjekt! Superkoselige foreldre og mange barn (babyer) på samme alder.
Synes allerede det er trist at jeg bare har to mnd permisjon igjen..kunne tenke meg å gå dit frem til lille var 1,5-2 år. (Seriøst, må bli på tjukka igjen så jeg får ny perm:hilarious:)

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Jeg gruet meg på forhånd, med det var utrolig kjekt! Superkoselige foreldre og mange barn (babyer) på samme alder.
Synes allerede det er trist at jeg bare har to mnd permisjon igjen..kunne tenke meg å gå dit frem til lille var 1,5-2 år. (Seriøst, må bli på tjukka igjen så jeg får ny perm:hilarious:)

Her kan vi se langt etter b.hageplass før august neste år, så håper jeg syns det er like kjekt som du syns, for trenger virkelig noe å drive med det kommende året :p

Er ikke utenkelig at du snart er på tjukka igjen da ;)

Eskimo28

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Vi får barnehageplass!! Fra januar 2019! Måtte i en privat barnehage, og masse kromspring for å få det plass, men nå er det i boks. Veldig lettet, men også veldig spent på å sende babyen min borte til noen annen nesten hele dagen. Som jeg gruver meg til å se henne bare noen få timer i hverdagene..

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Vi får barnehageplass!! Fra januar 2019! Måtte i en privat barnehage, og masse kromspring for å få det plass, men nå er det i boks. Veldig lettet, men også veldig spent på å sende babyen min borte til noen annen nesten hele dagen. Som jeg gruver meg til å se henne bare noen få timer i hverdagene..
Så kjekt!
Nå fikk jeg lyst å ta en ny ringerunde her :)

Topp