Vi som mistet i APRIL 2018 men prøver igjen

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Fant flere slike tråder, men ikke noe for april, så jeg lager denne for oss.
Vil helst unngå negative tanker her, men heller bruke denne tråden for oppmuntring og bekreftelse om at det blir vår tur igjen ;)


Selv mistet jeg veldig tidlig, bare 4+5, men jeg levde jo med tankene om et nytt barn i magen i 8 dager og det er helt merkelig hvor fort man blir knyttet til den lille. Spesielt nå som jeg har et annet barn hjemme og det ikke er så fjernt/urealistisk som første gangen.

Jeg ble i hvert fall veldig glad for at vi klarte å bli gravid allerede i pp5. Da bekrefter det bare at vi er helt normale, selv om det tar tid. Satser på å bli gravid igjen innen nyttår :)
 
[emoji113]
Prøver igjen. Ma i 12+3, etter ma i uke 16. Før det en sa i uke 9.
Håp? Vel. Får håpe jeg finner noe her [emoji85]
Vet jeg kan bli gravid iallfall. [emoji4]
 
Jeg ble gravid i pp11, men mistet i april (på bursdagen min skjønte jeg det) i MA uke 10+2, men dødt foster fra uke 9+3 og utskraping uke 10+6. Håper på en spire så fort som mulig. Vi skulle egentlig i gang med prøverør nå i mai, men ble gravid før det. Har utsatt ivf til september om det ikke skjer noe innen da :)
 
Så fin tråd :)
Mistet i BO for 3 uker siden,9+0.. Så gikk ganske lenge å trodde jeg hadde en liten en i magen,men det var visst bare leiligheten som sto klar der gitt..:confused:
Hadde en SA også i februar.
Nå venter vi på at kroppen skal komme i orden igjen og vi kan humpe på nytt:joyful::joyful:
Må da kunne klare å få til noe skikkelig snart :):smiley-bounce022
 
Holder på med en SA nå, 6 dager siden jeg begynte å blø. Holder fremdeles på og tror ikke alt er ute ennå. Var 7+3/5.
Har lyst til å bli ferdig med denne SA'en slik at vi kan begynne å prøve igjen.

Har hatt 3 SA og en BO før. Men har klart å få to barn inni mellom der så håper vi skal få det til igjen :)
Men begynner å bli eldre så begynner å haste litt føler jeg.

Prøver å tenke positivt men er ikke lett. Eneste jeg trøster meg med nå er at jeg kan spise spekemat og drikke redbull :hilarious:
Ellers kjenner jeg at denne SA'en tar litt på akkurat nå. Gleder meg til jeg er ferdig med å blø så jeg kan få det litt på avstand. Føler jeg blir påminnet hele tiden nå at jeg ikke er gravid lenger :(
 
Kan vel joine her jeg også. Fikk beskjed den 3.4 at det ikke lengre var liv. Det endte med en utskrapning 9.4 to dager før jeg egentlig skulle hatt termin med den jeg mistet på sensommern 2017.
Varierer hva jeg tenker om å prøve igjen. Jeg orker jo ikke tanken på å gå igjennom dette en gang til[emoji17]
 
Holder på med en SA nå, 6 dager siden jeg begynte å blø. Holder fremdeles på og tror ikke alt er ute ennå. Var 7+3/5.
Har lyst til å bli ferdig med denne SA'en slik at vi kan begynne å prøve igjen.

Har hatt 3 SA og en BO før. Men har klart å få to barn inni mellom der så håper vi skal få det til igjen :)
Men begynner å bli eldre så begynner å haste litt føler jeg.

Prøver å tenke positivt men er ikke lett. Eneste jeg trøster meg med nå er at jeg kan spise spekemat og drikke redbull :hilarious:
Ellers kjenner jeg at denne SA'en tar litt på akkurat nå. Gleder meg til jeg er ferdig med å blø så jeg kan få det litt på avstand. Føler jeg blir påminnet hele tiden nå at jeg ikke er gravid lenger :(
Hahaha drikker RedBull as we speak ! totally worth it :hilarious:
 
Haha..jeg også :hilarious: har hatt så lyst på det mens jeg var gravid. Det og spekemat, så det var min trøstemat/drikke når jeg begynte å blø :p
Jeg husker da jeg skjønte at det ikke var noe i magen å spare på (kremt) så var det RETT i butikken ,kjøpe vin,røyk,spekemat,redbull,øl, ALT.. Satt å koste meg glugg den helgen... haha !
 
Jeg husker da jeg skjønte at det ikke var noe i magen å spare på (kremt) så var det RETT i butikken ,kjøpe vin,røyk,spekemat,redbull,øl, ALT.. Satt å koste meg glugg den helgen... haha !

Det fortjente du ❤

Jeg gjorde nesten det samme. Var på butikken å handlet og kjente at jeg ikke hadde vært kvalm på en stund og når jeg var på do så kom det blod. Da var det rett på butikken å hamstre snop ( noe jeg nesten ikke hadde rørt den mnd jeg var gravid) Da synes jeg synd på meg selv haha
Redbull og spekemat ble kjøpt da jeg skjønte at det var en SA.
 
Det fortjente du ❤

Jeg gjorde nesten det samme. Var på butikken å handlet og kjente at jeg ikke hadde vært kvalm på en stund og når jeg var på do så kom det blod. Da var det rett på butikken å hamstre snop ( noe jeg nesten ikke hadde rørt den mnd jeg var gravid) Da synes jeg synd på meg selv haha
Redbull og spekemat ble kjøpt da jeg skjønte at det var en SA.
Vi fortjener alt nå :) ALT det vi måtte ønske oss :D
 
Melder meg inn her:hello
Sluttet med p-piller i desember, ble gravid i februar, oppdaget MA i uke 10+ ett eller annet (husker ikke og det er egentlig ikke viktig), medisinsk abort dagen etter. Dette er en og en halv uke siden, men er allerede utålmodig etter å prøve igjen:hilarious: Spotter fremdeles, så må smøre meg med tålmodighet, men så fort blødningen er over, prøver vi igjen! Vi stresser ikke, men håper på å bli gravide innen høsten:dance011
 
Jeg hadde MA i april, og går igsng med ny prøving!
Er egentlig ganske fed-up av alt sammen, men nå skal jeg tvinge meg til å tenke positivt og holde motet oppe :)))
Håper å bli gravid igjen fort og at det blir baby på oss alle neste år <3 <3
 
I dag har jeg en fryktelig dårlig dag. Blir påminnet hele tiden om at jeg ikke er gravid lenger. Trenger masse positivitet fra dere om at dette her skal gå!
 
I dag har jeg en fryktelig dårlig dag. Blir påminnet hele tiden om at jeg ikke er gravid lenger. Trenger masse positivitet fra dere om at dette her skal gå!

Jeg har fortsatt mange dårlige dager, 1 måned etter beskjed om ma. Vi må tillate oss å sørge. Det er en prosess som hos noen er tyngre og lengre. Her er vi forskjellige. Jeg forstår at du har det vanskelig og vondt. En trøst er kanskje å tenke at du kommer til å bli gravid igjen og at det mest sannsynlig kommer til å gå bra! Har du barn fra før? For min del har det vært en god hjelp. Jeg er takknemlig for det jeg har fått[emoji173]️ Sender deg en god klem
 
Jeg har fortsatt mange dårlige dager, 1 måned etter beskjed om ma. Vi må tillate oss å sørge. Det er en prosess som hos noen er tyngre og lengre. Her er vi forskjellige. Jeg forstår at du har det vanskelig og vondt. En trøst er kanskje å tenke at du kommer til å bli gravid igjen og at det mest sannsynlig kommer til å gå bra! Har du barn fra før? For min del har det vært en god hjelp. Jeg er takknemlig for det jeg har fått[emoji173]️ Sender deg en god klem
Og det hjelper ikke akkurat med snapper fra gravide eller de som akkurat har fått barn..
nei, jeg har dessverre ikke barn fra før :( Takk for klemmen :happy:
 
Jeg hadde en MA som ble oppdaget på tul for snart 3 uker siden etterfulgt at utskraping. Dagen etter måtte egentlig samboeren min dra på jobb, men han var hjemme igjen før lunsj for han klarte ikke å konsentrere seg. Siden det var en av de første varme vårdagene bestemte vi oss for å prøve å ta en tur ut. Vi fant et bord i solveggen og bestilte en flaske prosecco samt ost- og spekematfat og koste oss. Veldig trist og veldig hyggelig på en gang med masse tårer (takk gud for mørke solbriller :p). Vi satt der i noen timer og bare pratet om alle tanker/drømmer/planer vi hadde rundt babyen som nå ikke ville komme likevel. Jeg tror det hjalp veldig, vi hadde begge behov for å prate om hva som hadde skjedd. Nå håper jeg bare at det ikke tar like lang tid å bli gravid på nytt.
 
Back
Topp