Å den sjarmerende bleie avvendingen...
Lille U er fryktelig opptatt av tissetassen sin om dagen og snakker om den hele tiden
Lille U er fryktelig opptatt av tissetassen sin om dagen og snakker om den hele tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en periode det ja...Å den sjarmerende bleie avvendingen...
Hahahah buffalosko liksom? Og jeg som kasta mine lilla gitt [emoji15][emoji23]Er ikke platåsko inn igjen?[emoji12] hehe, neida. Men synes lave er fine i lange kjoler og jeg[emoji4]
Yes, buffalo![emoji28]Hahahah buffalosko liksom? Og jeg som kasta mine lilla gitt [emoji15][emoji23]
Men har plenty med høye da [emoji56]
Syns finværet godt kunne ha ventet til etter eksamen.
Dette driver jeg på med i dag.
Vis vedlegget 254590
Klarer ikke å konsentrere meg like godt der dessverreKan du sitte ute og lese ?
Skjønner.Klarer ikke å konsentrere meg like godt der dessverre
Det var det, jeg ble først utrolig overrasket når han sa kr 150,- siden det var en del lavere enn jeg trodde, og så begynte han å prute ned seg selv og landet på kr 120,-
Lille U har gått uten bleie i hele dag
(Ja det har vært uhell, men det må man også regne med)
Hvordan gjør man det?![]()
Google så ser du
Hun ble ekstatiskKnallpris![emoji1] regner med L ble strålende fornøyd?!
Ja! Handlet for 470,- en miniature vinterjakke, tegnsett ifra name it, en t shirt ifra boob, og 2 fisher price leker.
Her var mannen på plantasjen i går å handlet masseVurderer om jeg skal ta en tur på Plantasjen eller Hadeland. Jeg skulle hatt en sekk med jord. Jeg har noen kjøpte stiklinger av tomat og agurk som skriker etter større potter. Jeg har kompost i hagen. Men som jeg sa ril mannen, når det enda skal bo inne ønsker jeg ikke jord med så mye som lever....komposten er fantastisk til disse når de flytter ut, men ser er ikke før etter st.hans trolig. I mellomtiden må de ha bedre plass enn de har, men temperaturen ute er for lav. Drivhus har jeg jo ikke fått enda.
De ble veldig gladAha, så kult![emoji1]