Lykken er....

Gratulerer så mye med livets største mirakel❤️ Nyyyt!
 
Gratulerer så mye!<3
 
Gratulerer med en fantastisk jente og så fint dere fikk en god opplevelse! Ønsker dere alt godt:Heartred
 
Gratulerer så mye med prinsessa deres [emoji173]️ Nyt tiden fremover [emoji4]
 
Så fin hun er[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173] De er så herlige når smilene begynner å komme skikkelig[emoji4][emoji7]
 
For ei nydelig lita jente du har fått Gledeståre [emoji173][emoji173][emoji173]
 
For ei nydelig lita jente :Heartred
 
Nydelig frøken[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
For en vakker liten frøken :love017
 
Jeg har så vondt i kroppen min. Er så lei meg for det!

Jeg skulle jo gå trilleturer med et strålende smil om munnen og vise frem den lille dokka mi. Være stolt mamma...
I stedet er jeg fengslet hjemme snart halve året....

Håper jeg blir bedre snart. Ikke så lett å være glad.
Gledeståre har blitt Tristetåre....
 
Jeg har så vondt i kroppen min. Er så lei meg for det!

Jeg skulle jo gå trilleturer med et strålende smil om munnen og vise frem den lille dokka mi. Være stolt mamma...
I stedet er jeg fengslet hjemme snart halve året....

Håper jeg blir bedre snart. Ikke så lett å være glad.
Gledeståre har blitt Tristetåre....
Uff så kjedelig og så utrolig slitsomt kjære du[emoji58][emoji174]

Er det noe som kan hjelpe eller må du bare vente å se hvor lang tid det tar før det går over??

Stor klem til deg, ikke bare bare nei[emoji174] Håper du snart får en hverdag med mindre smerter[emoji177]
 
Huff kjære deg ❤️
Nå fikk jeg litt vondt i hjertet her. Er det noe som helst som hjelper? Får du noen form for terapi?

Du fortjener en opptur nå! ❤️ Klem
 
Jeg går til manuellterapeut som sier at jeg må ta det med ro. Ikke gjøre ting som gjør vondt og lytte til kroppen. Det kommer til å ta tid.

Må tenke på hva jeg gjør med kroppen min. Mer utsatt for å få skiveutglidning i ryggen, så må bare høre på terapeuten.

Ser ut til at mesteparten av permisjonen vil forsvinne ut i helbredelse og ikke så mye kos og frihet som jeg hadde håpet på.
Det er så vondt siden det var slik forrige gang også, bare at det er verre denne gangen.
 
Uff så leit å høre at du har det så vondt :sorry: er jo absolutt ikke det man ønsker seg i barseltiden og tungt når det tar så lang tid. Lite jeg kan si som trøst egentlig når man må ta tiden til hjelp og det er jo det som er så vanskelig:oops: sender hvertfall gode tanker og en klem :Heartred
 
I mens jeg venter på å få grønt lys til å trene, har jeg blitt mormelkgiver.
Jeg har mellom 200-400 å gi bort i døgnet, men pumper ut 250-570 i døgnet.
Jeg gir storebror en servering eller to i flaska si. Vi ville ikke slutte med flaska nå da han fikk lillesøster siden det er omveltning nok for han.

Han som bare er akkurat to år har fortsatt nytte av fordelene av morsmelk, så jeg blander det ut med vanlig melk.
Han får mellom 60-160 ml i døgnet.
Resten går til melkebanken.
Nå skal jeg snart sende over en fryst forsyning og lurer litt på hvor mye jeg har.
Tror jeg har rundt 4 liter nå.

Godt å ha noe å bidra med når man stort sett sitter inne.
Sist hadde jeg fødselsskade, nå har jeg rygg og bekkenplager i den grad at jeg står i fare for å få prolaps i ryggen.

Premien var bebisen og permisjonstiden, vi skulle jo kose oss......
Har måttet gi henne mye i fra meg også pga vondter som gjør at jeg ikke kan bære henne rundt omkring og det er vondt i mammahjertet som helst skulle holdt den lille tett tett inntil og nøye overvåke hvem og hvordan skal holde...
Det måtte jeg bare legge på hylla.

Heldigvis er hun stort sett en veldig fornøyd baby.
Tenk, hun kan sovne inn selv til og med. Helt fra fødselen. Kanskje trenger hun litt kos selvfølgelig, men stort sett veldig enkel om natta.
 
Jeg håper rygg og bekken bedres for deg :Heartred Her tok det 10 måneder før jeg klarte såvidt å begynne med litt trening igjen (sykla litt før den tid siden det har føltes bra hele veien), jeg kjenner fortsatt bekkenet nå men det er ikke like plagsomt som det har vært. Håper du får mye babykos uansett, selv om det ikke er helt slik du så for deg :love7

Og så FANTASTISK at du donerer morsmelk :Heartbigred Med en liten som fikk bankmelk de første dagene blir jeg rørt av slike herlige, utrolige, fantastiske mennesker som orker pumpe og donere!
 
Jeg håper rygg og bekken bedres for deg :Heartred Her tok det 10 måneder før jeg klarte såvidt å begynne med litt trening igjen (sykla litt før den tid siden det har føltes bra hele veien), jeg kjenner fortsatt bekkenet nå men det er ikke like plagsomt som det har vært. Håper du får mye babykos uansett, selv om det ikke er helt slik du så for deg :love7

Og så FANTASTISK at du donerer morsmelk :Heartbigred Med en liten som fikk bankmelk de første dagene blir jeg rørt av slike herlige, utrolige, fantastiske mennesker som orker pumpe og donere!

Tusen takk!

Oiiiiii, 10 mnd....Stakkars deg! Er ikke måte på hva man skal i gjennom!
Først ivf, så prematur og alvorlige bekkenplager! Nei, det er ikke greit....

Hvordan ser du på å få en nummer to? Begynner du å bli klar eller er det for tidlig mtp alt du har vært gjennom?
 
Back
Topp