Oss testetøser imellom

Håper det skjer noe med testene de neste dagene :) håper virkelig den går denne pp. 6-7 dpo, utålmodig...
SmartSelectImage_2018-04-07-17-08-07.jpg

Gratulerer [emoji173] gleder meg til og se digital. Hvor mange dpo er du nå?
Vet ikke egentlig. 10 eller 11??? Eggløsning må jo ha vært forsinket siden d er strek på testene :p digital blir ikke før onsdag kanskje? Eller torsdag. Må bestille :p .

Stigning Ja?? Fant ut å jeg la til den fra i går kveld sammen med dagens. Synes selv den øverste har skjedd noe med? Nå blir det bare morgen testing framover. :cool01 jubler ikke enda da jeg synes strekene er veldig svake enda.

Vedlegg

• IMG_20180408_093401.jpg
    IMG_20180408_093401.jpg
    657,4 KB · Visninger: 141
Stigning Ja?? Fant ut å jeg la til den fra i går kveld sammen med dagens. Synes selv den øverste har skjedd noe med? Nå blir det bare morgen testing framover. :cool01 jubler ikke enda da jeg synes strekene er veldig svake enda.
Synes ikke testene er noe særlig svake. Ingen tvil om at du er gravid nå. Så får man bare håpe at spiren klamrer seg fast videre. Dagens test ser sterkere ut!

Flotte streker [emoji7][emoji7] min var dessverre negativ i dag som forventa

Ja egentlig vil jeg ha Jan/feb barn. Har det fra før, men ikke så lett å planlegge dette [emoji12]
heeelt sant!! Her var håpet 2018 helst høst mtp barnehageplass og at vi har en i desember fra før :p (mange i familien med bursda i desember) men om det er slik det blir så er det helt OK! :p oktober hadde vært perfekt for å spredd bursdagene til kidsa ut litt, men alt går ;)

Her kom mensen for fullt igår .. så har visst litt ustabil syklus etter uttak av spiralen i januar, kom 2-3 dager for tidlig.. prøver igjen etter mensen!
Håper på det beste!
Min mor ble gravid to mnd etter uttak av spiral, så hadde et håp om at vi og skulle klare det.. men vi tar det neste mnd!

Vi snakkes i slutten av denne mnd igjen, prøve å holde meg til ikm ( ikke det at skjer skjer, for skal bestille masse billigtester [emoji23])

heeelt sant!! Her var håpet 2018 helst høst mtp barnehageplass og at vi har en i desember fra før [emoji14] (mange i familien med bursda i desember) men om det er slik det blir så er det helt OK! [emoji14] oktober hadde vært perfekt for å spredd bursdagene til kidsa ut litt, men alt går ;)
Dette er 3 på vei med termin i desember. Har to barn hvor en i januar og en i februar [emoji23]

Back
Topp