Amandaa11
Forumet er livet
Gratulerer [emoji173] gleder meg til og se digital. Hvor mange dpo er du nå?Øverste er fra nå den nederste i dag tidlig. Ikke skjedd noe. Men ikke svakere ihvertfall. Nå må jeg roe ned testingen og ta det som det kommer.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji173] gleder meg til og se digital. Hvor mange dpo er du nå?Øverste er fra nå den nederste i dag tidlig. Ikke skjedd noe. Men ikke svakere ihvertfall. Nå må jeg roe ned testingen og ta det som det kommer.![]()
Ser streken[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] Gleder meg til ny test i morgen, søta[emoji85] [emoji173]
Vet ikke egentlig. 10 eller 11??? Eggløsning må jo ha vært forsinket siden d er strek på testeneGratulerer [emoji173] gleder meg til og se digital. Hvor mange dpo er du nå?
Øverste er fra nå den nederste i dag tidlig. Ikke skjedd noe. Men ikke svakere ihvertfall. Nå må jeg roe ned testingen og ta det som det kommer.![]()
Synes ikke testene er noe særlig svake. Ingen tvil om at du er gravid nå. Så får man bare håpe at spiren klamrer seg fast videre. Dagens test ser sterkere ut!Stigning Ja?? Fant ut å jeg la til den fra i går kveld sammen med dagens. Synes selv den øverste har skjedd noe med? Nå blir det bare morgen testing framover.jubler ikke enda da jeg synes strekene er veldig svake enda.
Stigning Ja?? Fant ut å jeg la til den fra i går kveld sammen med dagens. Synes selv den øverste har skjedd noe med? Nå blir det bare morgen testing framover.jubler ikke enda da jeg synes strekene er veldig svake enda.
å neeeeiFlotte streker [emoji7][emoji7] min var dessverre negativ i dag som forventa
å neeeeiså kjedelig....... kanskje d er meningen du skal får 2019 baby <3
heeelt sant!! Her var håpet 2018 helst høst mtp barnehageplass og at vi har en i desember fra førJa egentlig vil jeg ha Jan/feb barn. Har det fra før, men ikke så lett å planlegge dette [emoji12]
Nå synes jeg også jeg ser noe svakt på tidligtesten.. og på den nederste.. hmm..7 - 8 dpo. Skygge på den nederste vel Vis vedlegget 252432
7 - 8 dpo. Skygge på den nederste vel Vis vedlegget 252432
Dette er 3 på vei med termin i desember. Har to barn hvor en i januar og en i februar [emoji23]heeelt sant!! Her var håpet 2018 helst høst mtp barnehageplass og at vi har en i desember fra før [emoji14] (mange i familien med bursda i desember) men om det er slik det blir så er det helt OK! [emoji14] oktober hadde vært perfekt for å spredd bursdagene til kidsa ut litt, men alt går![]()
testet igjen?Tok en ny nå, vet ikke om jeg ser skygge eller blenda.Vis vedlegget 252269
Testet i morges, fikk en nesten usynlig skygge på make sure,og ingenting på rfsu.testet igjen?