Oss testetøser imellom

Nei, kan ikke være skygge. Nå får du la være å tisse på et par timer å teste på nytt [emoji14]

Haha joda skal ta ny i kveld. Men tror nok bare det er skygge. Fått fler skygger tidligere ved testing. Så tar denne med en klype salt. Aner heller ikke hvor i syklusen jeg er siden tr har vært fraværende i 54 dager nå.

Haha joda skal ta ny i kveld. Men tror nok bare det er skygge. Fått fler skygger tidligere ved testing. Så tar denne med en klype salt. Aner heller ikke hvor i syklusen jeg er siden tr har vært fraværende i 54 dager nå.
Frustrerende! Håper tr kommer, eller at testen lyser 2 streker snart.

Tok en ny nå, vet ikke om jeg ser skygge eller blenda.
20180407_131850.jpg

Jeg klarer liksom ikke håpe på det siden jeg har fått så mange skygger tidligere. Og timene til i kveld før ny test går så seint[emoji85]
Haha. Føler med deg ! Når kl tester du da?? Jeg tenker jeg har vært på do siste gang nå før i kveld. Så blir d vel test i 8 tiden. Eller er d litt tidlig kanskje?? Hm mmm. I går tok jeg testen kvart på 9.

Haha. Føler med deg ! Når kl tester du da?? Jeg tenker jeg har vært på do siste gang nå før i kveld. Så blir d vel test i 8 tiden. Eller er d litt tidlig kanskje?? Hm mmm. I går tok jeg testen kvart på 9.

Blir i 19/20 tida ja. For da har jeg holdt meg i 5/6 timer og drikker ikke så mye nå[emoji4]

Testedate da i den tida?[emoji12]

har du noen symptomer da?? jeg er trøtt. ( pga søvnløse netter, typisk meg som gravid) puppene jobber, og bekkenet tuller :p

Har ømme bryster, litt vond korsrygg og er trøttere enn vanlig ja. Men det kan være tilfeldig og[emoji4] er redd testen min i kveld blir negativ for nå har jeg drukket endel kaffe allikevel så tror jeg venter til imorgen tidlig[emoji106]

Har ømme bryster, litt vond korsrygg og er trøttere enn vanlig ja. Men det kan være tilfeldig og[emoji4] er redd testen min i kveld blir negativ for nå har jeg drukket endel kaffe allikevel så tror jeg venter til imorgen tidlig[emoji106]
Ahh. Ja da er d lurt å vente. Kanskje. :p. Jeg sliter veldig. Må egentlig sykt på do. Men skal prøve spise middag nå uten å drikke noe og satser på det går bra :hilarious:

Ahh. Ja da er d lurt å vente. Kanskje. :p. Jeg sliter veldig. Må egentlig sykt på do. Men skal prøve spise middag nå uten å drikke noe og satser på det går bra :hilarious:

Ja jeg venter [emoji85] er ikke smart å ta test for meg iallfall før imårra tidlig. Da er jeg iallfall sikker hvis den er negativ på morgen urinen [emoji106]

Øverste er fra nå den nederste i dag tidlig. Ikke skjedd noe. Men ikke svakere ihvertfall. Nå må jeg roe ned testingen og ta det som det kommer. :banghead:

Vedlegg

• IMG_20180407_191607.jpg
    IMG_20180407_191607.jpg
    635,2 KB · Visninger: 145
Back
Topp