Oss testetøser imellom

Men går det ann at den slår ut så seint ? 1 uke siden mensen skulle være her

Hvis el har vært en uke seinere enn den pleier, eller egget har festet seg først på 10-12 dpo er det fullt mulig! En annen, men mindre artig forklaring, er at du har hatt en anovulatorisk syklus. I så fall blir ikke testen positiv... Håper du faller inn under den første kategorien! [emoji1303]

Streken er rosa. Bare litt svak. Men rosa!!!! :cool14 altså. Nå må den bare bli sterkere så tror eg på den!

Vedlegg

• PSX_20180406_211956.jpg
    PSX_20180406_211956.jpg
    552,4 KB · Visninger: 180
Streken er rosa. Bare litt svak. Men rosa!!!! :cool14 altså. Nå må den bare bli sterkere så tror eg på den!
Hvor mange dpo er du? super spennende!!

Å igjen eier heller ikke selvkontroll, har egentlig gitt opp, siden verken det ene eller det andre gjør meg klok[emoji23] Men negativ var den.
IMG_3401.JPG

Hvor mange dpo er du? super spennende!!
Jeg vet egentlig ikke trodde jeg skulle ha el søndagen, men den må ha vært mandag eller tirsdag, mtp når vi faktisk hadde sex. Så. Tipper ikm er på mandag? Så er kanskje 10 dpo i dag??

Jeg vet egentlig ikke trodde jeg skulle ha el søndagen, men den må ha vært mandag eller tirsdag, mtp når vi faktisk hadde sex. Så. Tipper ikm er på mandag? Så er kanskje 10 dpo i dag??
Dette lover veeeldig godt:D:D:D

den er da klart sterkere enn forrige!

Synes streken i dag er svakere enn den i går kveld. Hvorfor klarte jeg ikke vente til i kveld igjen??? Håper virkelig ikke det er en kjemisk på gang. :(

Vedlegg

• PSX_20180407_075145.jpg
    PSX_20180407_075145.jpg
    534,4 KB · Visninger: 159
Synes streken i dag er svakere enn den i går kveld. Hvorfor klarte jeg ikke vente til i kveld igjen??? Håper virkelig ikke det er en kjemisk på gang. :(
Det kan være at testen i seg selv inneholdt mindre farge. Dette går nok bra skal du se [emoji4]

Det kan være at testen i seg selv inneholdt mindre farge. Dette går nok bra skal du se [emoji4]
ja,var inne på tanken. Litt dårligere lys også enn den jeg tok i går... Får prøve roe ned testingen litt sånn at jeg naturlig vl se en event stigning... :p men meeeeget mulig det ryker en ny i kveld :laughing025

Mange som får sterkere på kvelden enn morgenen. Hold deg til å teste på et av tidspunktene eller kun sammenligne de fra en tid på døgnet og ikke om hverandre. Mange eksempler her på forumet ift at det går bra, men med sterkere tester en tid på døgnet.
Flere ting enn hcg produksjon/utskillelse som spiller inn også

Mange som får sterkere på kvelden enn morgenen. Hold deg til å teste på et av tidspunktene eller kun sammenligne de fra en tid på døgnet og ikke om hverandre. Mange eksempler her på forumet ift at det går bra, men med sterkere tester en tid på døgnet.
Flere ting enn hcg produksjon/utskillelse som spiller inn også
så godt å høre da :) jeg har aldri drevet å testet flere ganger for dagen før, så aldri sett slingringer slik. Men det høres jo veldig logisk ut da :)

ja,var inne på tanken. Litt dårligere lys også enn den jeg tok i går... Får prøve roe ned testingen litt sånn at jeg naturlig vl se en event stigning... [emoji14] men meeeeget mulig det ryker en ny i kveld :laughing025
Det er ikke lett [emoji23] var akkurat likens når jeg fikk svak positiv [emoji14]sluttet først en stund etter ikm, når test streken var ca like sterk som kontroll streken [emoji14]

Oki. Det er stigning da. Er testen fra i går morges og den i dag. Og er jo tydelig forskjell :)

Vedlegg

• PSX_20180407_083724.jpg
    PSX_20180407_083724.jpg
    139,2 KB · Visninger: 159
Noen som har fått skygge på rfsu test ofte? Er noe der, men klarer ikke å se farge.
20180407_075824.jpg

Er det ikke disse som pleier være litt trege av seg? Da ville jeg ihvertfall mene det er positiv med "noe" på dem... men kjenner dem ikke selv
Jo, syns også jeg har lest at de er trege. De er jo 25mlu, så er ikke tidlig test.

Back
Topp