Har kun strimler tilgjengelig. Så får ikke kjøpt digital før i måren eller mandag... så får leve på strimler imens. De har eg Mangen av![]()
Ny strimmel i kveld da[emoji1365][emoji23][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kun strimler tilgjengelig. Så får ikke kjøpt digital før i måren eller mandag... så får leve på strimler imens. De har eg Mangen av![]()
Men går det ann at den slår ut så seint ? 1 uke siden mensen skulle være her
Meget mulig. Skal prøve kutte ned på væskeinntaket nå.Ny strimmel i kveld da[emoji1365][emoji23][emoji1]
Hvor mange dpo er du? super spennende!!Streken er rosa. Bare litt svak. Men rosa!!!!altså. Nå må den bare bli sterkere så tror eg på den!
Streken er rosa. Bare litt svak. Men rosa!!!!altså. Nå må den bare bli sterkere så tror eg på den!
Jeg vet egentlig ikke trodde jeg skulle ha el søndagen, men den må ha vært mandag eller tirsdag, mtp når vi faktisk hadde sex. Så. Tipper ikm er på mandag? Så er kanskje 10 dpo i dag??Hvor mange dpo er du? super spennende!!
Dette lover veeeldig godtJeg vet egentlig ikke trodde jeg skulle ha el søndagen, men den må ha vært mandag eller tirsdag, mtp når vi faktisk hadde sex. Så. Tipper ikm er på mandag? Så er kanskje 10 dpo i dag??
den er da klart sterkere enn forrige!Streken er rosa. Bare litt svak. Men rosa!!!!altså. Nå må den bare bli sterkere så tror eg på den!
Det kan være at testen i seg selv inneholdt mindre farge. Dette går nok bra skal du se [emoji4]Synes streken i dag er svakere enn den i går kveld. Hvorfor klarte jeg ikke vente til i kveld igjen??? Håper virkelig ikke det er en kjemisk på gang.![]()
ja,var inne på tanken. Litt dårligere lys også enn den jeg tok i går... Får prøve roe ned testingen litt sånn at jeg naturlig vl se en event stigning...Det kan være at testen i seg selv inneholdt mindre farge. Dette går nok bra skal du se [emoji4]

Mange som får sterkere på kvelden enn morgenen. Hold deg til å teste på et av tidspunktene eller kun sammenligne de fra en tid på døgnet og ikke om hverandre. Mange eksempler her på forumet ift at det går bra, men med sterkere tester en tid på døgnet.Synes streken i dag er svakere enn den i går kveld. Hvorfor klarte jeg ikke vente til i kveld igjen??? Håper virkelig ikke det er en kjemisk på gang.![]()
så godt å høre daMange som får sterkere på kvelden enn morgenen. Hold deg til å teste på et av tidspunktene eller kun sammenligne de fra en tid på døgnet og ikke om hverandre. Mange eksempler her på forumet ift at det går bra, men med sterkere tester en tid på døgnet.
Flere ting enn hcg produksjon/utskillelse som spiller inn også
Det er ikke lett [emoji23] var akkurat likens når jeg fikk svak positiv [emoji14]sluttet først en stund etter ikm, når test streken var ca like sterk som kontroll streken [emoji14]ja,var inne på tanken. Litt dårligere lys også enn den jeg tok i går... Får prøve roe ned testingen litt sånn at jeg naturlig vl se en event stigning... [emoji14] men meeeeget mulig det ryker en ny i kveld![]()
Er det ikke disse som pleier være litt trege av seg? Da ville jeg ihvertfall mene det er positiv med "noe" på dem... men kjenner dem ikke selvNoen som har fått skygge på rfsu test ofte? Er noe der, men klarer ikke å se farge.Vis vedlegget 252194
Jo, syns også jeg har lest at de er trege. De er jo 25mlu, så er ikke tidlig test.Er det ikke disse som pleier være litt trege av seg? Da ville jeg ihvertfall mene det er positiv med "noe" på dem... men kjenner dem ikke selv