Rosa strekHva tenker dere om denne?? Kan d være begynnelsen på noe, eller bare en sterk Skygge?? Noelunne samme streken som i går, bare at da var det tidlig strimmel mens i dag er det vanlig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rosa strekHva tenker dere om denne?? Kan d være begynnelsen på noe, eller bare en sterk Skygge?? Noelunne samme streken som i går, bare at da var det tidlig strimmel mens i dag er det vanlig.![]()
Hva tenker dere om denne?? Kan d være begynnelsen på noe, eller bare en sterk Skygge?? Noelunne samme streken som i går, bare at da var det tidlig strimmel mens i dag er det vanlig.![]()
Det er faktisk litt sykt!! Trodde vi virkelig bomma på el denne gangen. (At vi hadde sex for sent). Spennende å se om det utvikler segRosa strekSer den bedre enn i går.
Hva tenker dere om denne?? Kan d være begynnelsen på noe, eller bare en sterk Skygge?? Noelunne samme streken som i går, bare at da var det tidlig strimmel mens i dag er det vanlig.![]()
fikk opp forhåpningene i dag,. Jeg som virkelig trodde vi bommet. HELT perfekt om det klaffet likevel.Tror dette kan være noe, ja!![]()
bare bær med meg. Men etter ørten Skygge streker de siste mnd så blir eg jo helt kokko når det først blir strek! Tok ny test etter 3 timer. (Ikke drukket) og synes faktisk nesten den ble tydeligere. Gud kor eg håper på stigning i dagene fremover! Bilde med og uten bliz og helt uredigerte.Ser den godt [emoji16] hvisker gratulerer!Blir spam fra meg gitt.bare bær med meg. Men etter ørten Skygge streker de siste mnd så blir eg jo helt kokko når det først blir strek! Tok ny test etter 3 timer. (Ikke drukket) og synes faktisk nesten den ble tydeligere. Gud kor eg håper på stigning i dagene fremover! Bilde med og uten bliz og helt uredigerte.
Gratulerer [emoji173]Blir spam fra meg gitt.bare bær med meg. Men etter ørten Skygge streker de siste mnd så blir eg jo helt kokko når det først blir strek! Tok ny test etter 3 timer. (Ikke drukket) og synes faktisk nesten den ble tydeligere. Gud kor eg håper på stigning i dagene fremover! Bilde med og uten bliz og helt uredigerte.
Gratulerer [emoji173]
tørr ikke stole helt på det enda altså.Åååå. Jeg håper så sykt at det blir en baby av dette! Blir skuffet om jeg får negativ test i mårenSer den godt [emoji16] hvisker gratulerer!
Når skal du prøve digital? Jeg fikk 1-2 på digital når jeg tok denne sist jeg var gravidtørr ikke stole helt på det enda altså.
Har ørten med strimler jeg tenkte ta først. Har lest at de jeg har ofte gir svake streker. Men blir nok ikke digital før om 6 dager uansett.Når skal du prøve digital? Jeg fikk 1-2 på digital når jeg tok denne sist jeg var gravid Vis vedlegget 252095
Blir spam fra meg gitt.bare bær med meg. Men etter ørten Skygge streker de siste mnd så blir eg jo helt kokko når det først blir strek! Tok ny test etter 3 timer. (Ikke drukket) og synes faktisk nesten den ble tydeligere. Gud kor eg håper på stigning i dagene fremover! Bilde med og uten bliz og helt uredigerte.
Men går det ann at den slår ut så seint ? 1 uke siden mensen skulle være herIngen tr = fortsatt håp. Plutselig har el kommet en dag eller to seinere enn vanlig... Lykke til [emoji1303]
Gratulerer! Du hadde nok fått positiv digital nåBlir spam fra meg gitt.bare bær med meg. Men etter ørten Skygge streker de siste mnd så blir eg jo helt kokko når det først blir strek! Tok ny test etter 3 timer. (Ikke drukket) og synes faktisk nesten den ble tydeligere. Gud kor eg håper på stigning i dagene fremover! Bilde med og uten bliz og helt uredigerte.
Huff. Det tørr eg ikke prøve enda. Synes det er skummelt jegGratulerer! Du hadde nok fått positiv digital nå![]()

Huff. Det tørr eg ikke prøve enda. Synes det er skummelt jeg![]()
Haha ja, men hva er det verste som kan skje? At den blir negativ men blir positiv neste dag?Huff. Det tørr eg ikke prøve enda. Synes det er skummelt jeg![]()

Blir spam fra meg gitt.bare bær med meg. Men etter ørten Skygge streker de siste mnd så blir eg jo helt kokko når det først blir strek! Tok ny test etter 3 timer. (Ikke drukket) og synes faktisk nesten den ble tydeligere. Gud kor eg håper på stigning i dagene fremover! Bilde med og uten bliz og helt uredigerte.
Jo prøv i kveld [emoji7]
Har kun strimler tilgjengelig. Så får ikke kjøpt digital før i måren eller mandag... så får leve på strimler imens. De har eg Mangen avSer jo at den er blitt sterkere[emoji1][emoji1]