Oss testetøser imellom

Ser dere noe på en av de?? Jeg gjør. Den tydeligste skyggen noensinne. Håper jo selvsagt det ikke er skygge da! Enda synligere i virkeligheten. Og bildet er uredigert. :)

Vedlegg

• PSX_20180405_080426.jpg
    PSX_20180405_080426.jpg
    512,3 KB · Visninger: 186
Ser dere noe på en av de?? Jeg gjør. Den tydeligste skyggen noensinne. Håper jo selvsagt det ikke er skygge da! Enda synligere i virkeligheten. Og bildet er uredigert. :)
Jeg ser, og jeg syns den ser rosa ut! Krysser fingrene for at den blir sterkere :D

Ser på nederste ja[emoji4][emoji106]
Jeg ser også! Syns den ser rosa ut:)
Jeg ser, og jeg syns den ser rosa ut! Krysser fingrene for at den blir sterkere :D
Så godt at det ikke bare er mine øyne som er blitt helt strekete :p Er selvfølgelig tom for tidlig tester nå, så får ikke sammenlignet med den som fikk strek, med mindre det plutselig blir strek på de vanlige også.. Håper jo det da! Men egentlig vært veldig innstilt på at vi ikke traff el denne gangen - ( at vi hadde sex for sent).. Spennende

Mer synlig på nederste enn øverste og rosa

Mer synlig på nederste enn øverste og rosa
ser ikke noe på øverste selv. :p nederste er tidlig test , mens den øverste vanlig. fått mye skyggestreker med begge 2 tidligere, men ikke så sterk som i dag... skikkelig urettferdig hvis det bare er en defekt test..

ser ikke noe på øverste selv. :p nederste er tidlig test , mens den øverste vanlig. fått mye skyggestreker med begge 2 tidligere, men ikke så sterk som i dag... skikkelig urettferdig hvis det bare er en defekt test..
Får håpe det bare er starten på streker da

Ser strek! Håper den blir sterkere! :)
ååå d håper jeg også! Blitt lurt litt for mange ganger av skyggestreker tidligere, så er innstilt på at det mest sansynlig er det denne gangen også......

Her kom jeg selvsagt hjem fra jobb, og testetrangen, som har vært stor i mange dager, kom helt over meg.. Begynte med flotte argumenter, særlig for å bare bli kvitt trangen! Argumenter som at det absolutt er null vits å teste 9dpo med 25 sensitivitet, forsvant. Så da står jeg selvsagt med en blenda test i hånda :banghead:

Synes liksom når jeg vrir og vender på den (som den tåpen jeg er selvsagt gjør), at jeg kan skimte hvor i allefall streken skulle vært (synes absolutt - og selvsagt ikke på bildet):p Men det er jo klart bare innbilning!

Vedlegg

• 20180405_165858.jpg
    20180405_165858.jpg
    52,5 KB · Visninger: 144
Her kom jeg selvsagt hjem fra jobb, og testetrangen, som har vært stor i mange dager, kom helt over meg.. Begynte med flotte argumenter, særlig for å bare bli kvitt trangen! Argumenter som at det absolutt er null vits å teste 9dpo med 25 sensitivitet, forsvant. Så da står jeg selvsagt med en blenda test i hånda :banghead:

Synes liksom når jeg vrir og vender på den (som den tåpen jeg er selvsagt gjør), at jeg kan skimte hvor i allefall streken skulle vært (synes absolutt - og selvsagt ikke på bildet):p Men det er jo klart bare innbilning!

Been There done that[emoji23][emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

Flere bilder *håpehåpe* :rolleyes:
Jeg ser! Brukt samme test nå når jeg ble gravid og man får lissom ikke en skikkelig rødfarge på de og tar lang tid før den blir sterk. Så jeg syns den ser lovende ut [emoji16] her kan du se min av samme test og en annen tatt samme dag på samme urin [emoji4]
20180318_065131.jpg
20180318_113117.jpg

Ja, jeg ser strek! :)

Syns ikke jeg så noe strek på dagens test. Vet ikke hvordan kvaliteten på de testene er
Jeg ser! Brukt samme test nå når jeg ble gravid og man får lissom ikke en skikkelig rødfarge på de og tar lang tid før den blir sterk. Så jeg syns den ser lovende ut [emoji16] her kan du se min av samme test og en annen tatt samme dag på samme urin [emoji4]Vis vedlegget 252002Vis vedlegget 252003

Oi!! Det kan jo se lovende ut da:happy:

Her kom TR noen dager for tidlig .. 25 dagers syklus plutselig?? Og uten smerter? Eg pleier å bli sengeliggende av mensensmertene og spy av og til..
Får prøve å få humpet annenhver dag no etter TR er ferdig .. [emoji16] *stay positive*

Syns ikke jeg så noe strek på dagens test. Vet ikke hvordan kvaliteten på de testene er

Oi!! Det kan jo se lovende ut da:happy:
Ville bare vise deg ang lite rød farge. Tatt på IKM med samme urin [emoji4]så jeg krysser fingrene for deg [emoji4]
20180322_181302.jpg

Back
Topp