Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser, og jeg syns den ser rosa ut! Krysser fingrene for at den blir sterkereSer dere noe på en av de?? Jeg gjør. Den tydeligste skyggen noensinne. Håper jo selvsagt det ikke er skygge da! Enda synligere i virkeligheten. Og bildet er uredigert.![]()
Ser dere noe på en av de?? Jeg gjør. Den tydeligste skyggen noensinne. Håper jo selvsagt det ikke er skygge da! Enda synligere i virkeligheten. Og bildet er uredigert.![]()
Ser dere noe på en av de?? Jeg gjør. Den tydeligste skyggen noensinne. Håper jo selvsagt det ikke er skygge da! Enda synligere i virkeligheten. Og bildet er uredigert.![]()
Ser på nederste ja[emoji4][emoji106]
Jeg ser også! Syns den ser rosa ut![]()
Så godt at det ikke bare er mine øyne som er blitt helt streketeJeg ser, og jeg syns den ser rosa ut! Krysser fingrene for at den blir sterkere![]()
Med så svak strek på early som har sensitivitet på 10 (og kjent for skyggestreker) er det ikke rart at digital med sensitivtet på 25 er negativ. prøv om noen dagerVis vedlegget 251860Vis vedlegget 251861
Min 3 test med svaak strek, alle testene er forskjellig merke..ser dere streken her? Men «ikke gravid» på digital
Mer synlig på nederste enn øverste og rosaSer dere noe på en av de?? Jeg gjør. Den tydeligste skyggen noensinne. Håper jo selvsagt det ikke er skygge da! Enda synligere i virkeligheten. Og bildet er uredigert.![]()
ser ikke noe på øverste selv.Mer synlig på nederste enn øverste og rosa
Får håpe det bare er starten på streker daser ikke noe på øverste selv.nederste er tidlig test , mens den øverste vanlig. fått mye skyggestreker med begge 2 tidligere, men ikke så sterk som i dag... skikkelig urettferdig hvis det bare er en defekt test..
Noen som ser noe her? Syns jeg kan skimte en strek med farge, tror ikke jeg er mer en 7 eller 8 dpo![]()
ååå d håper jeg også! Blitt lurt litt for mange ganger av skyggestreker tidligere, så er innstilt på at det mest sansynlig er det denne gangen også......Ser strek! Håper den blir sterkere!![]()

Her kom jeg selvsagt hjem fra jobb, og testetrangen, som har vært stor i mange dager, kom helt over meg.. Begynte med flotte argumenter, særlig for å bare bli kvitt trangen! Argumenter som at det absolutt er null vits å teste 9dpo med 25 sensitivitet, forsvant. Så da står jeg selvsagt med en blenda test i hånda
Synes liksom når jeg vrir og vender på den (som den tåpen jeg er selvsagt gjør), at jeg kan skimte hvor i allefall streken skulle vært (synes absolutt - og selvsagt ikke på bildet)Men det er jo klart bare innbilning!
Jeg ser! Brukt samme test nå når jeg ble gravid og man får lissom ikke en skikkelig rødfarge på de og tar lang tid før den blir sterk. Så jeg syns den ser lovende ut [emoji16] her kan du se min av samme test og en annen tatt samme dag på samme urin [emoji4]Flere bilder *håpehåpe*![]()
Ja, jeg ser strek!![]()
Jeg ser! Brukt samme test nå når jeg ble gravid og man får lissom ikke en skikkelig rødfarge på de og tar lang tid før den blir sterk. Så jeg syns den ser lovende ut [emoji16] her kan du se min av samme test og en annen tatt samme dag på samme urin [emoji4]Vis vedlegget 252002Vis vedlegget 252003

Ville bare vise deg ang lite rød farge. Tatt på IKM med samme urin [emoji4]så jeg krysser fingrene for deg [emoji4]Syns ikke jeg så noe strek på dagens test. Vet ikke hvordan kvaliteten på de testene er
Oi!! Det kan jo se lovende ut da![]()
Shit så stor forskjellVille bare vise deg ang lite rød farge. Tatt på IKM med samme urin [emoji4]så jeg krysser fingrene for deg [emoji4]Vis vedlegget 252015