Dagens blenda 13 dpo og lav puls [emoji85] her klaffet det nok ikke nei denne pp[emoji85]
Vis vedlegget 251662
Så dumt at testen var negativ håper du snart får positiv test ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens blenda 13 dpo og lav puls [emoji85] her klaffet det nok ikke nei denne pp[emoji85]
Vis vedlegget 251662
Hæ tom for tester[emoji28][emoji23] DET er krise ja, bra du får kjøpt nye i dag[emoji1]
Har og en kollega som netopp hadde en kone som var gravid, han sa han skulle ta med en håndfull med ebay tester siden de har sånn 100 stk pga eg klagde på eg var så kvalm og uggen [emoji23]
Vis vedlegget 251732
Noen som har erfaring med disse testene fra eBay ? Har jo fått relativt sterke steker fra RFSU sine strimler, men gikk tom og orker ikke å kjøpe flere da jeg har fått positiv 1-2 på digitaltest (9dpo). Har brukt disse testene denne perioden nå, kunne såvidt skimte en strek, men i går var den blitt sterkere og i dag føler jeg den kanskje er litt svakere[emoji15] den øverste er fra i dag og den i midten fra i går.vet jeg nok er unødvendig bekymret , men klarer ikke å gå opp for meg at jeg er gravid... er 15dpo i dag
Ingen erfaring, men tester kan ikke brukes for å se økning fra dag til dag. Fargestoffene kan variere og man har 48timer ca dobblingstid på hcg[emoji6]
Du er nok ganske gravid. Gå til lege for blodprøve om du er usikker.
Vis vedlegget 251732
Noen som har erfaring med disse testene fra eBay ? Har jo fått relativt sterke steker fra RFSU sine strimler, men gikk tom og orker ikke å kjøpe flere da jeg har fått positiv 1-2 på digitaltest (9dpo). Har brukt disse testene denne perioden nå, kunne såvidt skimte en strek, men i går var den blitt sterkere og i dag føler jeg den kanskje er litt svakere[emoji15] den øverste er fra i dag og den i midten fra i går.vet jeg nok er unødvendig bekymret , men klarer ikke å gå opp for meg at jeg er gravid... er 15dpo i dag
Har ingen erfaring med disse men jeg kjente at jeg ga litt opp disse strimlene denne gangen. Følte ikke at de ble så sterke. Så kjøpte clearblue sine og de er en del sterkere en strimmel. Og jeg følte jeg så mer økning også.
Ja, de har vært utrolig trege. I går va vel første dag jeg faktisk kunne se streken godt på avstand , mens på den digitale så fikk jeg positivt resultat 9dpo. Jeg gikk nettopp på apoteket å kjøpte en ny digital, der sto det 2-3 uker så da er det jo jaffal stigning[emoji16]
Jeg fikk positiv 10 DPO...Lønn på konto, rett på apoteket etter jobb!
Han hjemme fikk høre av eksen sin at han hadde så blank sæd og sa hun ikke trodde han kunne få barn (kjerring) og han har diabetes typ 1, han ble 20 år på mandag!
og eg håper så inderlig på positiv test iløpet av de neste dagene .. har ikke gidd han noe i presang enda, så vil så inderlig gi han en eske med barneklær og si gratulerer med dagen fra meg i magen! [emoji85]
Kan eg prøve meg på en digital en imorgen tidlig montro, med ikm 8-10 en plass ?
Om du har fått en svak strek før, så kan det være digital slår ut [emoji4] hadde kjøpt 2 tester, en digital og en billigere, så testet først med den billige, om det er strek så den digitale [emoji4]Lønn på konto, rett på apoteket etter jobb!
Han hjemme fikk høre av eksen sin at han hadde så blank sæd og sa hun ikke trodde han kunne få barn (kjerring) og han har diabetes typ 1, han ble 20 år på mandag!
og eg håper så inderlig på positiv test iløpet av de neste dagene .. har ikke gidd han noe i presang enda, så vil så inderlig gi han en eske med barneklær og si gratulerer med dagen fra meg i magen! [emoji85]
Kan eg prøve meg på en digital en imorgen tidlig montro, med ikm 8-10 en plass ?
Jeg fikk positiv 10 DPO...
Ja det er fortsatt veldig tidlig så best å belage seg på å bli skuffet, men det er ikke umulig at det kan komme noe Om ikke prøver du bare igjen på mensdagenLitt usikker på korti eg hadde el .. men tror eg svir av en digital imorgentidlig da! [emoji51] *håpehåpehåpe*
Kommer til å bli skuffet om det står ikke gravid, men da tar eg en ny på ikm dagen! [emoji849]
Ja det er fortsatt veldig tidlig så best å belage seg på å bli skuffet, men det er ikke umulig at det kan komme noe Om ikke prøver du bare igjen på mensdagen
Det har jeg også fått, men fikk gravid noen dager etterpå Om du vil unngå så venter du bare noen ekstra dagerJa, er egentlig klar for å få kastet på meg «ikke gravid» [emoji849][emoji29]
Det har jeg også fått, men fikk gravid noen dager etterpå Om du vil unngå så venter du bare noen ekstra dager
Har ikke du fått veldig mange skuggestreker ? Hvor mange DPO?Tok en ny test nå siden jeg nå snart skal på jobb og har enda ikke sett noe til tr. Ingen indikasjon på at hun kommer heller. Negativ i dag mårres, så jeg tror nok dette er ny skygge igjen. Ganske frustrerende å få skygger på tester men slik er livet i prøveperioden[emoji12][emoji85]
Vis vedlegget 251766
Vis vedlegget 251767
Vis vedlegget 251768
Har ikke du fått veldig mange skuggestreker ? Hvor mange DPO?