Oss testetøser imellom

Jepp disse har jeg fått masse skygger på uten noe stigning og har heller ikke vært gravid. Så tar den for å være negativ[emoji106] men greit å vise at man kan få ganske tydlige skygger på rfsu også.

Nå skal ikm være mellom 5-7 april. Men el kan ha vært senere også men den kan også ha uteblitt. Så ja veldig Ustabil syklus her. Har liksom ikke noe valg enn å teste å se.
Fikk skygger på babyplan og cb sine i hytt og pine forrige pp, så de slutta jeg med.
Herregud så rart.. syns du får VELDIG mange skyggestreker, jeg har testet utrolig mye og ikke fått skyggestreker noengang... :wideyed:
Kan du kjøpe tester med et annet merke ? har du prøvd A1 sine ?

Herregud så rart.. syns du får VELDIG mange skyggestreker, jeg har testet utrolig mye og ikke fått skyggestreker noengang... :wideyed:
Kan du kjøpe tester med et annet merke ? har du prøvd A1 sine ?

Ja prøvd A1 men det er lenge siden (forrige pp) og den ble helt negativ uten skygge når det stemte [emoji4] har bare disse testene nå, men blir siste test nå imorgen, før jeg gir opp denne pp. Har små symptomer men det kan like så godt være pms. Masse aktivitet der nede iallfall.

Ja prøvd A1 men det er lenge siden (forrige pp) og den ble helt negativ uten skygge når det stemte [emoji4] har bare disse testene nå, men blir siste test nå imorgen, før jeg gir opp denne pp. Har små symptomer men det kan like så godt være pms. Masse aktivitet der nede iallfall.
Ååårh.. ønsker så du skal få strek..! masse aktivitet er jo bra da, det hadde jeg også :) mye murringer i både mage og rygg,så det er et godt tegn :D

Ååårh.. ønsker så du skal få strek..! masse aktivitet er jo bra da, det hadde jeg også :) mye murringer i både mage og rygg,så det er et godt tegn :D

Ja og så har jeg hatt ilinger i korsryggen og ned mot rompa noe jeg ikke har hatt tidligere[emoji23][emoji85] får bare krysse for at jeg enten har feil beregna el eller at jeg produserer sent hcg [emoji4] håpet er jo ikke ute før evt tr kommer

Tok en ny test nå siden jeg nå snart skal på jobb og har enda ikke sett noe til tr. Ingen indikasjon på at hun kommer heller. Negativ i dag mårres, så jeg tror nok dette er ny skygge igjen. Ganske frustrerende å få skygger på tester men slik er livet i prøveperioden[emoji12][emoji85]
Vis vedlegget 251766
Vis vedlegget 251767
Vis vedlegget 251768
De forbaskede skyggene!!!! Klarer ikke la vær å se på testen heller, i håp om at det kommer litt farge i streken også. Etter testene tørket er det skygge på begge mine. Men er nok det det er. Skygge :(

De forbaskede skyggene!!!! Klarer ikke la vær å se på testen heller, i håp om at det kommer litt farge i streken også. Etter testene tørket er det skygge på begge mine. Men er nok det det er. Skygge :(

Ja mine har alltid blitt tydeligere når dem er tørka. Men så lenge den ikke er rosa vet jeg at det er skygge og ikke noe mer [emoji4]

10 dpo idag og negativ test.. hvilepulsen har også gått ned to hakk siden i går [emoji57]

Jepp disse har jeg fått masse skygger på uten noe stigning og har heller ikke vært gravid. Så tar den for å være negativ[emoji106] men greit å vise at man kan få ganske tydlige skygger på rfsu også.

Nå skal ikm være mellom 5-7 april. Men el kan ha vært senere også men den kan også ha uteblitt. Så ja veldig Ustabil syklus her. Har liksom ikke noe valg enn å teste å se.
Fikk skygger på babyplan og cb sine i hytt og pine forrige pp, så de slutta jeg med.

Jeg fikk veldig tydelig skygge på RFSU sin test i 8pk.

Noen som ser noe her? Syns jeg kan skimte en strek med farge, tror ikke jeg er mer en 7 eller 8 dpo:)

Vedlegg

• Snapchat-817869294.jpg
    Snapchat-817869294.jpg
    152 KB · Visninger: 139
Her er min blenda test 11 dpo

Vedlegg

• 20180405_075438.jpg
    20180405_075438.jpg
    28,1 KB · Visninger: 109
Back
Topp