Clearblue early detection i dag tidlig, 1-2 dager før ventet mens. Det er ingenting å være i tvil om her? Jeg måtte bare dele bildet med noen
Gratulerer så masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Clearblue early detection i dag tidlig, 1-2 dager før ventet mens. Det er ingenting å være i tvil om her? Jeg måtte bare dele bildet med noen
Vis vedlegget 247289 Tatt i går dpo 11
Vis vedlegget 247488
4+3 nå [emoji173]️[emoji1] den første var på 11 dpo, så har den bare blitt sterkere hver dag [emoji7]
Tror nok en digital vil slå ut. Det er jo ikke tidligtester du brukerVis vedlegget 247655
Vis vedlegget 247656
Vis vedlegget 247657
Vis vedlegget 247658
11 dpo idag, syns ikke det var noen stigning fra igår? Er kanskje dumt å sammenligne med sånne tester ... enda ikke tatt en digital, tror dere det ville slått ut om jeg tok en idag/imorgen? Blir helt nervøs og svett av dette her... klarer ikke glede meg heller da vi hadde en ma sist..
Vis vedlegget 247655
Vis vedlegget 247656
Vis vedlegget 247657
Vis vedlegget 247658
11 dpo idag, syns ikke det var noen stigning fra igår? Er kanskje dumt å sammenligne med sånne tester ... enda ikke tatt en digital, tror dere det ville slått ut om jeg tok en idag/imorgen? Blir helt nervøs og svett av dette her... klarer ikke glede meg heller da vi hadde en ma sist..
Men jeg er bare 11 dpo idag, kan man teste så «sterkt» så tidlig? Eller er den feil?Vis vedlegget 247691
Dere hadde rett!!
Tvillinger?Men jeg er bare 11 dpo idag, kan man teste så «sterkt» så tidlig? Eller er den feil?
Altså.. oh double trouble! Hehe neida, ingen anelse. Fremdeles en stund til før jeg har tidlig ulTvillinger?![]()

Ser helt klart strek [emoji4] har du hatt negative tester etter MA?Trenger tydehjelpVis vedlegget 247746
Etter MA i janura er jeg på sjikkelig strekjakt
Ser helt klart strek [emoji4] har du hatt negative tester etter MA?
Men da tror jeg det er noe på gang her [emoji4] håper du har en ny spire, og at den vokser seg stor og frisk [emoji4] (vært gjennom en MA selv i februar)Ja, mange negative, samt testet til positivt EL. ventet en periode, så ifølge gammel syklus er IKM i dag, men har lite å gå på siden bare 1 tr siden MA
Men da tror jeg det er noe på gang her [emoji4] håper du har en ny spire, og at den vokser seg stor og frisk [emoji4] (vært gjennom en MA selv i februar)
GratulererTestet nettopp denne 13 dposynes det er veldig vanskelig å tro på det
![]()