Ja, jeg var så sikker,hahaJaaaaaakkurat som du har trodd jo. Grattis
Håper den lille klarer å holde seg fast nå !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg var så sikker,hahaJaaaaaakkurat som du har trodd jo. Grattis
DET kan du[emoji1319][emoji2]

Er faktisk usikker.. jeg føler jeg har streksyn idag også...Noen som ser noe? Vanskelig å stoppe å teste når først har begynt, føler jeg ser streker på det meste jeg
Vis vedlegget 246727
Er faktisk usikker.. jeg føler jeg har streksyn idag også...

Jaaa...?! hvorfor finnes ikke det..?Skulle ønske det fantes en test som viste med tall, hvor mye hCG man evt har i urinen og ikke bare streker. F.eks "Hcg på 50"![]()

Den slår garantert ut på digital nå allerede [emoji4] gratulere med positiv test [emoji4]Takk [emoji16] når tror dere det kam slå ut på en digital med ukesindikator ? Dette er rfsu test tidlig.
Jepp ser strekVis vedlegget 246733 Tok denne i stad på utvannet urin, 11dpo.. ser dere noe?
Vis vedlegget 246733 Tok denne i stad på utvannet urin, 11dpo.. ser dere noe?
Den slår garantert ut på digital nå allerede [emoji4] gratulere med positiv test [emoji4]
10 dpo i dag. Både jeg og mannen synes vi ser antydning til streker?
Vis vedlegget 246688 Vis vedlegget 246687
Ja,det kjenner jeg meg igjen i ..!Ikke bare antydning, de strekene VISES :-o
Gratulerer!![]()

Jeg føler liksom streken burde være sterkere enn igår men det er den ikke. Er det normalt ?
Jeg er så redd for kjemisk igjen...
Er 11 DPO og 4 dager fra mens. Kanskje det bare er for tidlig for å få en sterkere strek?
Jeg vet ikke noe om HCG stigning...
Ja, jeg har noen igjen,som jeg skal bruke frem mot mens..Det er ganske tidlig enda så jeg ville ikke bekymret meg
Hvis du har flere tester kan du jo bare teste videre de neste dagene?
Men streken er jo der! Gratulerer!
Dere er så heldige :-D

Gratulerer!
Gratulerer