Ja var det ikke en over her som spurte om hun kunne spise krabbe i DPO land ?Krabbe?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var det ikke en over her som spurte om hun kunne spise krabbe i DPO land ?Krabbe?![]()
Det er kjempefin strek, de testene der er skikkelig trege og se stigning med. Er stor forskjell på testene også.Kjære alle testetøser! Dere vet sikkert dette. Kjøpte en pakke RFSU 8 pk med sensitivitet på 25 mlu. Typisk tom for babyplan [emoji51] Begynner å bli redd for kjemisk igjen, for teststreken på den er så svak.. Er 11/12 dpo..Vis vedlegget 245982 Har disse testene dårlig med fargestoff kanskje? Er det dårlig kvalitet? Andre med samme erfaring
Det der er like sterk strek som jeg har hatt ved ikm i begge mine svangerskap![]()
Ja var det ikke en over her som spurte om hun kunne spise krabbe i DPO land ?![]()
Vis vedlegget 246038
Det er kjempefin strek, de testene der er skikkelig trege og se stigning med. Er stor forskjell på testene også.
De på bildet mitt er fra etter ikm
Må bare spør er dette en skyggestrek? Er en RFSU 25 sensitivitet. Vis vedlegget 245891Vis vedlegget 245892
Gratulerer så mye med positiv testNå ble jeg glad[emoji173]️ Har både sa og noen kjemiske bak meg. Den tida her er nervepirrende og vond, er ikke i stand til å glede meg. Ser på nicket ditt at vi har skravlet før, var det du som ble utredet for habituell abort som ble gravid? Hvordan går det med deg?
joa går bra, har kommet til uke 13 og foreløpig er alt bra. Forstår hvordan du har det nå, det er ikke lett å glede seg etter å ha mista. De første ukene er forferdelig nervepirrende. Blir lettere etterhvert.Gratulerer så mye med positiv test
Ja det er megjoa går bra, har kommet til uke 13 og foreløpig er alt bra. Forstår hvordan du har det nå, det er ikke lett å glede seg etter å ha mista. De første ukene er forferdelig nervepirrende. Blir lettere etterhvert.
Tusen takkSå fint å høre[emoji173]️ Har du tatt duo testen og vært på ul? Termin i september?
Vis vedlegget 246118
3 dagen min med testing - og i dag stolte jeg ikke helt på babyplan - så måtte forsikre meg med mer enn bare én graviditetstest.
Både torsdag og lørdag tok jeg babyplan strimmel - men jeg kastet dem da jeg ikke visste at nesten usynlig strek også er positiv.
Så da må jeg vel bare innse at jeg er gravid igjen etter SA for en måned siden, og at TR ikke kommer allikevel.
Jeg kan bare ikke helt tro det!
![]()
Føler med deg.. la nettopp første uken bak meg,begynt på testeuken idag med negativ testså mange som har fått positivt her inne i det sisteGØY!!!! Om en uke ca starter nok testingen her igjen
hadde el i går, eller i dag ila formiddagen. Så blir en drøy vinterferie denne uken med å vente på å kunne teste
![]()

Så kjedeligVis vedlegget 246134
Legger egentlig ut bilde i håp om at noen skal si; «jammen, jeg ser strek!», men så vet jeg jo at den er blank etter å ha ni-studert den i en halv evighet. Og det burde vel uansett vært en sterk strek siden jeg er fire dager på overtid [emoji17]

Kjenner til den!!!! Er det som er ulempen med å teste tidlig, for mister jo totalt troen pga negative testerFøler med deg.. la nettopp første uken bak meg,begynt på testeuken idag med negativ test
Prøver å ikke bli altfor skuffet å heller tenke at det er altfor tidlig å teste 7PDO men blir alikevel skuffet...
Ja, jeg håper det skjer noe innen de neste dagene på testingenKjenner til den!!!! Er det som er ulempen med å teste tidlig, for mister jo totalt troen pga negative testerMen mye kan skje fra 7-11 dpo! Så krysser fingrene for deg..
![]()

Så kjedelig![]()
Tusen takk[emoji173]️
Skal ta duo testen til torsdag. Har vært på ul hver uke fra uke 6. Mest for å roe meg, alt ser normalt ut ennå.
Termin 6 september. Håper det går bra for oss begge denne gangen