2småhjerter
Glad i forumet
Tok ny test i kveld. Den kom etter fristen da, så vet jeg ikke kan stole på den. Hvis dere ser noe da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noeTok ny test i kveld. Den kom etter fristen da, så vet jeg ikke kan stole på den. Hvis dere ser noe da
Vis vedlegget 244693
Vis vedlegget 244692
Ser noe![]()
Det vet jeg ikke dessverre, har aldri brukt de selv. Håper streken kommer fortere etterhvert og sterkereSer den tydeligere i virkeligheten. Men så er det den fristen da. Vet du om babyplan er kjent for skyggestreker?![]()
Det vet jeg ikke dessverre, har aldri brukt de selv. Håper streken kommer fortere etterhvert og sterkere![]()
Juhuu. Gratulerer. Vel fortjent etter fem år!Vis vedlegget 244713
Hei [emoji5]
Endelig kan jeg juble[emoji322] nå har vi prøvd i 5 år å få nr 2 og i går kom beskjeden på 15 dpo[emoji173]️
Juhuu. Gratulerer. Vel fortjent etter fem år!
Gratulerer!Vis vedlegget 244713
Hei [emoji5]
Endelig kan jeg juble[emoji322] nå har vi prøvd i 5 år å få nr 2 og i går kom beskjeden på 15 dpo[emoji173]️
På ikm, 12 dpo![]()
Vis vedlegget 244713
Hei [emoji5]

Vis vedlegget 244706 Dagens. 11 eller 12 dpo.
Noken som har gode erfaringer...? Rfsu sine tester.. Testane fra ons-tors-fre-lør-søn. 12-16 (ikkje sikkert, har ikkje testa etter el) dpo, Dårlig følelse her, såklart.. får no bare vente og sjå.. Vis vedlegget 244761
Noken som har gode erfaringer...? Rfsu sine tester.. Testane fra ons-tors-fre-lør-søn. 12-16 (ikkje sikkert, har ikkje testa etter el) dpo, Dårlig følelse her, såklart.. får no bare vente og sjå.. Vis vedlegget 244761
Du er jo gravid! Det der er ikke skyggestreker[emoji7]
Det der er jo babystrek! Gratulerer![]()
De ser bra ut. Gratulerer![]()
Jafekk positiv digital clearblue torsdg, så det er jo greit. Men meir dustete den fraværende stigningen? Har en tidligere exu bak meg, så håper bare det ikkje er samma styr igjen.. veit ikkje kvifor eg egentli legger ut bilde av dei testane, veit jo det kun er å vente å sjå
![]()