Srenit
Glad i forumet
Jeg fikk sjokk selv når den dukket opp. Så spørs om EL var litt tidligere. Evt. egget festet seg veldig raskt.Den så man tydelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk sjokk selv når den dukket opp. Så spørs om EL var litt tidligere. Evt. egget festet seg veldig raskt.Den så man tydelig![]()
GratulererVis vedlegget 244567 Siste tilskudd i testehaugen 14 DPO på kvelden. Nå blir det ikke flere strimmeltester (tomt i skapet). Venter bare på å få tatt en digitalPosten er sååå treg.
Så fin babystrekVis vedlegget 244617 Dagens test 11 dpo
Tør ikke si takk endaSå fin babystrekGratulerer!
Den er jo blitt sterkereTør ikke si takk endaSyntes streken virker litt svak :/
Jeg ser [emoji4]Føler jeg ser noe svakt, men mulig det bare er fordi jeg har lyst. Når fikk dere positiv test på babyplan tidlig test? Usikker på dpo, men tappen var åpen forrige helg. Så er i såfall ikke mange dpo, om det var EL.
Vis vedlegget 244575 Vis vedlegget 244576
Vis vedlegget 244577
Ser en strek på det øverste bildeFøler jeg ser noe svakt, men mulig det bare er fordi jeg har lyst. Når fikk dere positiv test på babyplan tidlig test? Usikker på dpo, men tappen var åpen forrige helg. Så er i såfall ikke mange dpo, om det var EL.
Vis vedlegget 244577
Føler jeg ser noe svakt, men mulig det bare er fordi jeg har lyst. Når fikk dere positiv test på babyplan tidlig test? Usikker på dpo, men tappen var åpen forrige helg. Så er i såfall ikke mange dpo, om det var EL.
Vis vedlegget 244577
Det var det jeg sa, at det var en babystrekVis vedlegget 244645 Jeeeeej det var en babystrek![]()
Ser en strek på det øverste bilde
Hva er det blå bilde? Redigering?
Jeg ser [emoji4]
Bra du hadde riktigDet var det jeg sa, at det var en babystrekGratulerer så mye! Håper jeg kommer etter i løpet av noen dager
![]()
Kanskje første test i morgen. Fremdeles tidlig (8dpo) så er forberedt på at den er blenda.Bra du hadde riktigKrysser fingrene for deg
Når begynner testingen?