12 dpo.. noen som ser noe??
Ja syns jeg kan skimte noe svakt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 dpo.. noen som ser noe??
Syns jeg skimter noe på den øverste.Sorry for mange bilder [emoji12] Men ser dere noe her? Er tatt innenfor fristen og samme test. Er 8 dpo i dag. Er livredd for skyggestrek, da jeg har blitt lurt av det før [emoji17]
Vis vedlegget 244407Vis vedlegget 244408Vis vedlegget 244409Vis vedlegget 244410
Jeg ser den veldig godt om jeg ikke har bildet for nærme slik at man nesten myser. Ser den bedre på litt avstand. Idag tidlig var det ingenting så den jeg tok i kveld viser mer ihvertfall. Skal ta i morgen tidlig og så er spent nå
Den idag morges var helt hvit men skal ta en i kveld når jeg har holdt meg noen timerHvordan gikk det?
Ser streken. Håper det er en ny spire i magen dinFått en svak, svak skyggestrek på ettermiddagsurin... Håper så inderlig at den kan bli sterkere og at der en spire i magen.. MA’en sitter hardt i. Vondt å miste når en baby er så ønsket![]()
Krysser alt vi har!Ser streken. Håper det er en ny spire i magen din![]()
Fått en svak, svak skyggestrek på ettermiddagsurin... Håper så inderlig at den kan bli sterkere og at der en spire i magen.. MA’en sitter hardt i. Vondt å miste når en baby er så ønsket![]()
Yey! Tror jeg har gratulert før, med slikt kan jo ikke sies ofte nok; gratulerer!Vis vedlegget 244567 Siste tilskudd i testehaugen 14 DPO på kvelden. Nå blir det ikke flere strimmeltester (tomt i skapet). Venter bare på å få tatt en digitalPosten er sååå treg.
Takk! Har lagt ut endel tester tidligere ja. Men ingen så tydelige som denne. En helt klar økning. Litt småuggen på morgenen også i dag... så nå begynner moroa.Yey! Tror jeg har gratulert før, med slikt kan jo ikke sies ofte nok; gratulerer!
Fått forskjellig men en gang var det ikke før 12 DPO nå kom det 10DPOFøler jeg ser noe svakt, men mulig det bare er fordi jeg har lyst. Når fikk dere positiv test på babyplan tidlig test? Usikker på dpo, men tappen var åpen forrige helg. Så er i såfall ikke mange dpo, om det var EL.
Vis vedlegget 244575 Vis vedlegget 244576
Fått forskjellig men en gang var det ikke før 12 DPO nå kom det 10DPO
Prøvde ikke før 10DPO. Dette er 10DPO på ettermiddagen.Prøvde du å teste før det? Kan jeg se den første positive testen din? Er de kjent for skygger?![]()