Skravletråd septemberspirene!

Definitivt, håper det er sulten som har gitt meg hodepine, da er det håp om at den forsvinner snart [emoji28]
Prøv med mat og drikke så finner du det ut etter hvert

Gratulerer med første kontroll.
De nye retningslinjene sier at man ikke får/kan ta blodprøvene før etter fullgåtte 12 uker

Æsj, da må jeg sikkert tilbake og ta nye også. Skal ha første kontroll på fredag når jeg er 10+6..

Æsj, da må jeg sikkert tilbake og ta nye også. Skal ha første kontroll på fredag når jeg er 10+6..
Det er nok mange som må det.
Jeg har legetime pga SM går ut når jeg er mellom 10 og 11 uker, har fått inntrykk av at det ikke blir svangerskapskontroll samtidig

Det er nok mange som må det.
Jeg har legetime pga SM går ut når jeg er mellom 10 og 11 uker, har fått inntrykk av at det ikke blir svangerskapskontroll samtidig

Dumt at legekontorene setter opp første kontroll før uke 12 :mad:

Ja, kan være ikke alle tenker på det eller at det er andre ting. Hender vel også at man kan ha en samtale, men ikke første egentlige kontroll...

Ja, kan være ikke alle tenker på det eller at det er andre ting. Hender vel også at man kan ha en samtale, men ikke første egentlige kontroll...

Jeg har allerede vært på en samtale ang. medisinbruk og det var ikke tvil om at timen som er satt opp på fredag er første kontroll. Jaja... orker ikke flytte den nå. Tror legen er litt vimsete og ikke har fått med seg retningslinjene :wtf:

Ja, det er unødvendig.
Legen min sa i går til meg at blodprøven må tas mellom uke 12-14 pga det er da man kan eventuelt kan påvise noe i urinen som ikke er like lett tidligere (?) jeg husker selvsagt ikke resten av det han sa da:P

Jeg har allerede vært på en samtale ang. medisinbruk og det var ikke tvil om at timen som er satt opp på fredag er første kontroll. Jaja... orker ikke flytte den nå. Tror legen er litt vimsete og ikke har fått med seg retningslinjene :wtf:
Sikkert ikke den eneste

Ja, det er unødvendig.
Legen min sa i går til meg at blodprøven må tas mellom uke 12-14 pga det er da man kan eventuelt kan påvise noe i urinen som ikke er like lett tidligere (?) jeg husker selvsagt ikke resten av det han sa da:p
Det er noe ift antistoffer i barnets blod og Rhesusfaktor tror jeg.

Lurer på hvor lenge denne utmattelsen skal vedvare. Er det ikke sånn at symptomene ofte forsvinner i uke 8-9? Eller er det ingen fasit kanskje. Jeg er 8+2 i dag. Må jo si at til tross for å føle meg influensa slapp og uggen så er jeg glad til og det er jo betryggende med symptomene.

Jeg var hos legen nylig, 10+4. Da tok de prøve av urin, jernlager og noen tester til. Blodtype og antistoffer var for tidlig, men jeg kunne bare komme innom uten time, når det passet meg når jeg var 12 uker og få testet blodtypen da [emoji106][emoji4]

Lurer på hvor lenge denne utmattelsen skal vedvare. Er det ikke sånn at symptomene ofte forsvinner i uke 8-9? Eller er det ingen fasit kanskje. Jeg er 8+2 i dag. Må jo si at til tross for å føle meg influensa slapp og uggen så er jeg glad til og det er jo betryggende med symptomene.
Mener det er uke 8-9 de er på sitt verste, og frem til uke 11-12 ca? Ihvertfall kvalme...

Det er vel ingen fasit, men mange som får igjen energien i andre trimester

Noen andre som plages med forum appen? Den hadde logget meg ut i dag og når jeg skal logge inn der får jeg beskjed om at jeg ikke har noen bruker på dette forumet?!
Men logger inn på nettleser med akkurat samme brukernavn og passord. Skjønner ingenting jeg

Hadde det problemet for en uke siden. Plutselig var kontoen på andre e-post adressen min. [emoji23]

Hadde det problemet for en uke siden. Plutselig var kontoen på andre e-post adressen min. [emoji23]

Jeg fant det ut til slutt [emoji13]
Jeg måtte trykke på glemt passord inne på gravid og barn appen, der fikkk jeg en kode på 4 tall også brukte jeg den for å logge inn her [emoji23]
Jeg har trykt 10 ganger på glemt passord på appen her og endret passord men fikk ikke logge inn [emoji13]

Jaja det ordna seg [emoji106]

Jeg fant det ut til slutt [emoji13]
Jeg måtte trykke på glemt passord inne på gravid og barn appen, der fikkk jeg en kode på 4 tall også brukte jeg den for å logge inn her [emoji23]
Jeg har trykt 10 ganger på glemt passord på appen her og endret passord men fikk ikke logge inn [emoji13]

Jaja det ordna seg [emoji106]
Så bra det løste seg da.

Ja for meg løste det seg når jeg innså at det av en eller annen grunn plutselig var en annen epost ved innlogging. [emoji23]

Noen andre som plages med forum appen? Den hadde logget meg ut i dag og når jeg skal logge inn der får jeg beskjed om at jeg ikke har noen bruker på dette forumet?!
Men logger inn på nettleser med akkurat samme brukernavn og passord. Skjønner ingenting jeg
Foretrekker nettleser jeg. Bruker appen kun når jeg ikke har wifi...

Back
Topp