IKM uke 8 ||

Æsj, altså. Føler TR er på vei. Var sååå sikker i forrige uke at nå skulle spiren sitte! Fikk et blaff av menssmerter i sta (forsvant fort da) og negativ test i går (8 eller 9 dpo). Jaja, håper jeg tar feil.

Æsj, altså. Føler TR er på vei. Var sååå sikker i forrige uke at nå skulle spiren sitte! Fikk et blaff av menssmerter i sta (forsvant fort da) og negativ test i går (8 eller 9 dpo). Jaja, håper jeg tar feil.

Ikke gi opp håpet enda :Heartred

6dpo og temp er steget litt igjen. Natten har vært et mareritt. Har hatt så vanvittige smerter i livmor at jeg ikke har fått sovet. Store mengder med hvit utflod når jeg stod opp - det er noe som er uvanlig dor meg i dpoland.

Vis vedlegget 244352
[emoji106] [emoji256] [emoji106] [emoji256] [emoji294] [emoji173] [emoji294] [emoji173]

Jeg tror du er gravid altså!

Håper virkelig du har rett! [emoji7] Jeg tror det egentlig selv også, men er livredd for å tro på det før jeg får det før jeg evt får det bekreftet [emoji15] Fryktelig vanskelig å tro på det etter 2 år med prøving. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at det er mye som er annerledes denne runden enn noen runde ellers tidligere [emoji847]

Håper virkelig du har rett! [emoji7] Jeg tror det egentlig selv også, men er livredd for å tro på det før jeg får det før jeg evt får det bekreftet [emoji15] Fryktelig vanskelig å tro på det etter 2 år med prøving. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at det er mye som er annerledes denne runden enn noen runde ellers tidligere [emoji847]

Godt tegn!! Jeg heier!!

Ikke mist håpet! 8/9 dpo er ofte for tidlig til å se noe strek i det hele tatt. Håper du tar feil [emoji173]️

IMG_6831.jpg
IMG_6830.JPG

Noen som ser noe? 10 dpp i dag. Skulle egentlig teste først i morgen, men klarte ikke å la vær. Tempen sier meg ingenting, da jeg har jobbet to netter nå, så stoler ikke på tempene selv om de er høye.

Back
Topp