3+2 i dag, og dette er en A1 test med følsomhet på 25 (ikke tatt på morgenurin)
Vis vedlegget 244420
Vis vedlegget 244419
Kan skimte noe men usikker om det er skyggestrek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3+2 i dag, og dette er en A1 test med følsomhet på 25 (ikke tatt på morgenurin)
Vis vedlegget 244420
Vis vedlegget 244419
Sorry for mange bilder [emoji12] Men ser dere noe her? Er tatt innenfor fristen og samme test. Er 8 dpo i dag. Er livredd for skyggestrek, da jeg har blitt lurt av det før [emoji17]
Vis vedlegget 244399Vis vedlegget 244400Vis vedlegget 244401Vis vedlegget 244402
Æsj, altså. Føler TR er på vei. Var sååå sikker i forrige uke at nå skulle spiren sitte! Fikk et blaff av menssmerter i sta (forsvant fort da) og negativ test i går (8 eller 9 dpo). Jaja, håper jeg tar feil.

[emoji106] [emoji256] [emoji106] [emoji256] [emoji294] [emoji173] [emoji294] [emoji173]6dpo og temp er steget litt igjen. Natten har vært et mareritt. Har hatt så vanvittige smerter i livmor at jeg ikke har fått sovet. Store mengder med hvit utflod når jeg stod opp - det er noe som er uvanlig dor meg i dpoland.
Vis vedlegget 244352
Tanta får bare holde seg langt unnaJa det er mulig. Jeg skal ta en til sentrene kveld så får vi se da jeg håper den viser noe ihvertfall. Har ikm i morgen men ingen tegn til at den er på vei..
Jeg tror du er gravid altså!
Håper virkelig du har rett! [emoji7] Jeg tror det egentlig selv også, men er livredd for å tro på det før jeg får det før jeg evt får det bekreftet [emoji15] Fryktelig vanskelig å tro på det etter 2 år med prøving. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at det er mye som er annerledes denne runden enn noen runde ellers tidligere [emoji847]
Æsj, altså. Føler TR er på vei. Var sååå sikker i forrige uke at nå skulle spiren sitte! Fikk et blaff av menssmerter i sta (forsvant fort da) og negativ test i går (8 eller 9 dpo). Jaja, håper jeg tar feil.
Jeg ser en strekVis vedlegget 244454Vis vedlegget 244456
Noen som ser noe? 10 dpp i dag. Skulle egentlig teste først i morgen, men klarte ikke å la vær. Tempen sier meg ingenting, da jeg har jobbet to netter nå, så stoler ikke på tempene selv om de er høye.
Jeg ser en streken svak en da
når har du ikm?
Oh så gøyJaaaa, så gøy at du ser også! Er enig at den er veeeldig svak, men ser absolutt noe der jeg også. Har IKM på tirsdag. Skal teste på nytt i morgen tenkte jeg[emoji4]
!!! Gratulerer så myeSHIT!
Kan vel bare settes på gravid jeg da[emoji28][emoji173]️
Håper mange følger etter[emoji5]
Vis vedlegget 244494
Gratulerer så mye [emoji173]️
GRATULERER SÅÅÅ MYESHIT!
Vis vedlegget 244494

SHIT!