Oss testetøser imellom

Tror det seriøst har rablet for meg, men ser dere det jeg ser? For her jeg står ser jeg det, men pga. ubertrøtt og ikke øye for strekdetaljer ser jeg ikke noe på bildet selv. Legger ved to bilder, men sier ikke hvilket jeg ser det på... For tror det ikke selv. Hahaha

Vis vedlegget 243627

Vis vedlegget 243626
Ser strek på begge, men ser ikke fargen

Kom hjem nå, tok ny test. Mer strek, såpass at jeg ser den på bilde. Men får ikke lagt det ut. Får feil. Er det begrensninger på oppløsning?

Klipp til bildet litt :)

Denne tok jeg nå på ettermiddagen :D Her ser jeg også strek!!

DSC_0323.jpg

Tydeligere der ja

Øverste i går ettermiddag/kveld, nederste i dag morges. Den i midten er bare en jeg tok for å forsikre meg om at jeg ikke så syner i går ;)
Men er jo en økning her? Tror sannelig det er bebis på gang igjen. Måtte den bare sitte i 9 mnd. Så engstelig etter MA i desember.

Vis vedlegget 243812

Ja her er det økning og baby i magehuset [emoji7] gratulerer!

CD 12 og det ser ut til at dobbel kur med Letrozol funker for meg! Så vil tro EL er på torsdag!
Så endelig kan jeg forhåpentligvis inntre dpoland etter å ikke ha vært der siden september!
IMG_5824.jpg

EL strimmel tatt i morges!
Testen til monitoren, den sa høy, men vil nok si max i morgen!
IMG_5821.jpg

Er så glad nå!! :) Har x-antall g-tester siden jeg ikke har fått brukt noen siden september - så hjelpes jeg kommer til å bli testetøs gange 100 denne gangen!

Er det noen her som kan se denne? Jeg har snart kikket meg blind , men venninna mi sier det er strek der! Jeg er helt i susa her

Vedlegg

• 0D8F4685-69B1-4361-8F72-6E6760AC5CD3.jpeg
    0D8F4685-69B1-4361-8F72-6E6760AC5CD3.jpeg
    998,9 KB · Visninger: 188
Back
Topp