IKM uke 8 ||

Egentlig så prøver jeg nå å vente til 13 dpo, så slipper jeg å få med en streifer igjen. Drit lei av de kjemiske.
Og når tester du?
Innen 13dpo så har tanta brukt å kommet allerede, så begynner å teste 10dpo. Ikke noe kjekt å oppleve de kjemiske, for håpet stiger jo.

Så gøy! Da er vi helt likt! Jeg er også CD17 og 1 dpo. Ekstra spennende når vi ligger helt likt. Håper det er gullegget til begge to som ble sluppet i går [emoji173]️
Har prøvd i to år her også så det er ganske så mye likt :D Håper på gullegget nå så vi kan ta flytte inn i terminforum :)

IMG_4664.JPG

Med naturlig syklus [emoji1319][emoji1316]
Får bare håpe egget faktisk slipper!

Da er vi to :arghh: skulle hatt på fredag men testene mine er nesten blanke og nå har jeg bare to igjen. Gidder ikke bestille flere tester. Skal bestille meg termometer ned desimaler så får jeg heller begynne med det

Det kan være en ide ja :D
Man blir både klokere og mer forvirret på samme tid :P
Iallfall med PCO :)

Jeg tror jeg er 3 eller 4 dpo i dag. Har ikke hatt sex siden torsdag, så håper vi traff el likevel!! Har sååå uren hud i dag, masse nye kviser. Føler meg som en fjortis hver gang mellom el og tr...

Har prøvd i to år her også så det er ganske så mye likt :D Håper på gullegget nå så vi kan ta flytte inn i terminforum :)

Åå steike! Litt sånn tvillingsjeler i dette gamet vi da tydeligvis. Du har vel ikke tilfeldigvis PCOS du også? Syntes vi fortjener å bli en del av terminforumet nå [emoji173]️

Det kan være en ide ja :D
Man blir både klokere og mer forvirret på samme tid :p
Iallfall med PCO :)

PCO har jeg ikke såvidt jeg vet. Hadde en cyste og fikk en ruptur i jula, men i følge legen var ikke det pga PCO eller slikt - kunne skje helt tilfeldig også. Kanskje pga spiral som ble fjerna i november.

Hadde normal syklus forrige runde omsider, men nå er det bare tull igjen tydeligvis. Blir ganske deppa av det her, så begynner å få en anelse im hvor tøft det er for dem som virkelig sliter

Åå steike! Litt sånn tvillingsjeler i dette gamet vi da tydeligvis. Du har vel ikke tilfeldigvis PCOS du også? Syntes vi fortjener å bli en del av terminforumet nå [emoji173]️
Tydeligvis :) Ingen PCOS her. Stabile sykluser og EL hver måned. Er overvektig så det kan kanskje ha noe å si. Vi langtidsprøvere fortjener virkelig å komme oss inn i terminforum :)

Last edited:
PCO har jeg ikke såvidt jeg vet. Hadde en cyste og fikk en ruptur i jula, men i følge legen var ikke det pga PCO eller slikt - kunne skje helt tilfeldig også. Kanskje pga spiral som ble fjerna i november.

Hadde normal syklus forrige runde omsider, men nå er det bare tull igjen tydeligvis. Blir ganske deppa av det her, så begynner å få en anelse im hvor tøft det er for dem som virkelig sliter

Helt ærlig, det er vanskelig å holde motet oppe til tider. Man er villig til å prøve hva som helst.
Jeg f.eks starter med soneterapi i morgen. Man blir litt desperat

Helt ærlig, det er vanskelig å holde motet oppe til tider. Man er villig til å prøve hva som helst.
Jeg f.eks starter med soneterapi i morgen. Man blir litt desperat

Jeg mistenker jo at vekta mi er skyldig i klusset jeg da. B1 var et faktum før vi rakk å prøve og da var BMI normal. B2 brukte vi 8 mnd på og da var BMI rundt 27-28. Nå er den kanskje enda høyere - har ikke lagt tallet på minnet :bag:

Jeg mistenker jo at vekta mi er skyldig i klusset jeg da. B1 var et faktum før vi rakk å prøve og da var BMI normal. B2 brukte vi 8 mnd på og da var BMI rundt 27-28. Nå er den kanskje enda høyere - har ikke lagt tallet på minnet :bag:

Det kan være. Det er vekta som har gjort at jeg har fått PCO og som er grunnen til at jeg ikke klarer å bli gravid. Jeg har BMI på 33.
Har gjort om på kostholdet og forsøker nå å gå ned i vekt :)
Er f.eks med på slankekrigen her på forumet :D

Det kan være. Det er vekta som har gjort at jeg har fått PCO og som er grunnen til at jeg ikke klarer å bli gravid. Jeg har BMI på 33.
Har gjort om på kostholdet og forsøker nå å gå ned i vekt :)
Er f.eks med på slankekrigen her på forumet :D

Ja jeg også :smiley-bounce015 håper å klare å holde vekta under 90 ved en evt graviditet, hvis det drøyer er målet å komme meg ned til bmi rundt 26,5 i første omgang (under 80 kg), helst ned på normal vekt men så lenge tror jeg ikke det drøyer

Tror jeg hadde EL 8 januar og ikke i går, da den egentlig skulle komme. Så er 4 dpo i dag [emoji4]

Back
Topp