IKM uke 8 ||

Hei hei..gammel bruker som begynner på nytt igjen :p
IKM 22 februar PP1:D lagt inn masse aksjer og føler meg sånn seriøst gravid, men det kan hende at det er bare kroppen min som er igang med å lure meg igjen -_-

Redigering : Baby nr 1 og El 7 Feb.

Så spennende !

Har lagt deg inn:)

Hvis det klaffer for dere denne PP... hva tenker dere om sent oktober-/tidlig novemberbarn? Noen som er født på den tiden og vil fortelle hvordan det har vært? Vi har en datter som er født i juni, noe vi har syntes vært helt perfekt. Bursdager feires i hagen og det er halvveis til jul (mtp. presanger.) vi er i PP5 nå, så det er jo ikke til å legge sjuk på at vi ønsket oss sommer-/tidlig høstbarn

Født sent i oktober, har aldri vært noe problem:) Var en av de yngste i klassen, men ble fortalt at skolen hadde tilbudt å la meg vente et år også, men det var ikke noe grunn til.
Veldig greit når jeg begynte på ny skole eller klasse etter sommerferien også, fikk noen måneder på å bli godt kjent med alle *tommelopp

Hvis det klaffer for dere denne PP... hva tenker dere om sent oktober-/tidlig novemberbarn? Noen som er født på den tiden og vil fortelle hvordan det har vært? Vi har en datter som er født i juni, noe vi har syntes vært helt perfekt. Bursdager feires i hagen og det er halvveis til jul (mtp. presanger.) vi er i PP5 nå, så det er jo ikke til å legge sjuk på at vi ønsket oss sommer-/tidlig høstbarn
Tror kanskje det privilegiet om å time en graviditet etter årstid forsvinner når man er eldre, og innser at man ikke kan. For jeg har ikke mulighet med å vente flere år på å bli gravid om det drar ut.
Nå har det i mitt tilfelle dratt ut i 19pp, da vil jeg bare ha en baby uansett årstid. Selv om det er ugunstig iht årstid, barnehage og andre faktorer.

Når begynner dere å tester?! Jeg har 3 CB tester hjemme og kjenner at det klør i hendene allerede
Jeg har som mål å holde meg til 13/14dpo.
Det er for å slippe å få en streifer med på testene.

Vi har desemberbarn fra før, veldig tett opp til jul. Ikke vært noe plunder med det hittil:)Tenkte først at vi ønsker oss tidlig høstbarn, men det klaffet ikke. Blir vi gravide nå blir termin tidlig november. Samboer ønsker ikke desemberbarn igjen, da desember som regel er svært opptatt for mange. Klaffer det ikke denne runden blir det nok å vente to runder før vi prøver igjen! Jeg har litt blandende følelser da Jeg er redd dette tar litt tid!

Når begynner dere å tester?! Jeg har 3 CB tester hjemme og kjenner at det klør i hendene allerede
Jeg har som mål å ikke teste før ikm. Sprekker av og til før likevel [emoji23] Temper også, så skjønner tegninga noen dager før ikm likevel! :)

Som oftest alt for tidlig... Men skal prøve å holde ut denne mnd. Blir så skuffet :(

Her prøver vi nok en PP til før vi tar en pause en måned... Hadde fått termin midt i romjulen om det hadde klaffet da, og det ønsker jeg ikke. Har ett desemberbarn fra før.

Jeg tørr ikke hoppe over pp-er! Redd for å gå glipp av gullegget! :) Hadde jeg kunne bestemt akkurat når det sku klaffe, så hadde jeg nok styrt unna.

Får svare for meg selv også da :) Samboer har bursdag lillejulaften, så det får holde. Klaffer det ikke denne PP prøver vi i neste også, men hopper nok over den hvor det blir termin i romjulen. Men satser jo hardt på at det blir i midten av oktober da. Termin for meg blir rundt 31.10, men skal ha keisersnitt, så da blir det vel rundt 10 dager tidligere.

Fortvilet over negative EL tester :grumpy: skulle hatt EL i går men ser knapt en skygge på testen. Litt økt CF som kan minne om at noe er på gang, men dette er noe dritt

Jeg er novemberbarn. Det er selvfølgelig litt kjedelig å vente hvis man ønsker seg noe i januar, men innebursdag har jeg aldri tenkt på som en ulempe.

For min del var det nok litt ulempe mtp fysisk utvikling. Jeg var skoleflink, så det gikk fint, men ikke spesielt sterk i gym. Det er nok alltid noen ulemper med å være blant de yngste i klassen, men jeg vil ikke si det har ødelagt oppveksten akkurat.

Jeg er novemberbarn. Det er selvfølgelig litt kjedelig å vente hvis man ønsker seg noe i januar, men innebursdag har jeg aldri tenkt på som en ulempe.

Ser heller ikke på innebursdag generelt som en ulempe, men har vært veldig glad for hagen vår med førstemann. Vi bor i tomannsbolig med relativt liten stue og kjøkken (ikke plass til spisebord). Ser med gru fremover på innebursdager i den perioden når foreldrene også er med Nå skal det sies at hagen vår er veldig stor og fin og mye større enn ett plan i huset...

Jeg har som mål å ikke teste før ikm. Sprekker av og til før likevel [emoji23] Temper også, så skjønner tegninga noen dager før ikm likevel! :)
Haha, det er ikke alltid lett å holde seg til den dagen man skal egentlig teste, er jo bra at du kjenner kroppen din såpass da =)

Back
Topp