IKM uke 8 ||

Da er du mye sterkere enn meg altså :P

Jeg er ganske rasjonell i mine beslutninger generelt, så det skal ganske mye til før følelsene løper avgårde med meg.

Selvfølgelig skuffet når det ikke går veien (pp20 nå), men hittil har jeg klart å finne logiske grunner til at det ikke har klaffet, og det hjelper på følelsene.

Når det gjelder testing har jeg veldig sjelden rukket å komme til en testdato det har vært noe vits i - har hatt litt korte lutealfaser frem til forrige pp, så har stort sett skjønt hvor det bærer rundt 9-10 dpo. Og rasjonalet i meg vet at det er liten vits å teste før 12-13 dpo, så da er det sjelden jeg har kommet dit..

Nå som jeg har fått mer vanlig lutealfase, kan det nok bli mer testing også på meg, men prøver å tenke at noen dager fra eller til går fint å vente.

Minner forresten om denne fra ff, som viser tidligste mulige positive test (disse er testetøser!!)
7052380350785b3a08a1fc408001ea1e.png

Og hvor sannsynlig det er med negativ test selv ved graviditet, hvis man tester for tidlig:
ca7cfa050cace60855978ed0a88e0173.png

Ser heller ikke på innebursdag generelt som en ulempe, men har vært veldig glad for hagen vår med førstemann. Vi bor i tomannsbolig med relativt liten stue og kjøkken (ikke plass til spisebord). Ser med gru fremover på innebursdager i den perioden når foreldrene også er med Nå skal det sies at hagen vår er veldig stor og fin og mye større enn ett plan i huset...
Ake/skibursdag med bål kommer vi til å satse på når det begynner å feires bursdag med de andre barna i kullet :)

Det var det da, men jeg krysser alt for at vi alle blir gravide eller kanskje er gravide uten at vi vet det enda :D
Takk, men for min del er nok sjansen mikroskopisk denne runden.
Aksjer kun en gang.

EL bekreftet med temperatur i dag! [emoji2] Jeg er helt i ekstase [emoji28] Aldri hatt så tydelige EL av meg selv før jeg begynte på Letrozol. Vi har prøvd i 2 år. Nå er det bare å vente på krysset i FF og bekreftelsen i OvuSense. Life bekrefter EL, og jeg er i dag 1 DPO [emoji7]

Life
IMG_2353.JPG

FertilityFriend
IMG_2355.jpg

OvuSense
IMG_2354.JPG

EL bekreftet med temperatur i dag! [emoji2] Jeg er helt i ekstase [emoji28] Aldri hatt så tydelige EL av meg selv før jeg begynte på Letrozol. Vi har prøvd i 2 år. Nå er det bare å vente på krysset i FF og bekreftelsen i OvuSense. Life bekrefter EL, og jeg er i dag 1 DPO [emoji7]

Life
Vis vedlegget 243493

FertilityFriend
Vis vedlegget 243494

OvuSense
Vis vedlegget 243495
Så bra :) Da ligger vi akkurat likt i syklusen. Jeg fikk også temphopp i dag og er på cd17 og er da 1dpo :)

Venter fortsatt på EL :shifty::shy:

Jeg vet ikke om jeg er gravid, men kroppen min tror definitivt jeg er det. Har mensen-vondt i korsryggen, snufser og er ekstremt emosjonell. Er bare sånn ca. 5 DPO, så mesteparten er nok innbilning [emoji85]

Begynner å lure på om El har vært forrige helg mens jeg hadde tanta på besøk. Evt er den rikelig forsinka for testene er nesten blanke. Men litt økt CF som kan minne om at det er noe på gang men ikke helt typisk El slim i hvertfall.

Så bra!! Blir spennende fremover nå da!! :)
Ja, veldig! [emoji2][emoji1376]

Så bra :) Da ligger vi akkurat likt i syklusen. Jeg fikk også temphopp i dag og er på cd17 og er da 1dpo :)
Så gøy! Da er vi helt likt! Jeg er også CD17 og 1 dpo. Ekstra spennende når vi ligger helt likt. Håper det er gullegget til begge to som ble sluppet i går [emoji173]️

1dpo her også[emoji113] [emoji1]

Spennende! [emoji2]

Da er det nedtelling til testing :) Når skal du teste?
Egentlig så prøver jeg nå å vente til 13 dpo, så slipper jeg å få med en streifer igjen. Drit lei av de kjemiske.
Og når tester du?

Back
Topp