SoulCla13
Elsker forumet
Det var det da, men jeg krysser alt for at vi alle blir gravide eller kanskje er gravide uten at vi vet det endaJeg har som mål å holde meg til 13/14dpo.
Det er for å slippe å få en streifer med på testene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det da, men jeg krysser alt for at vi alle blir gravide eller kanskje er gravide uten at vi vet det endaJeg har som mål å holde meg til 13/14dpo.
Det er for å slippe å få en streifer med på testene.
Da er du mye sterkere enn meg altså![]()
Ake/skibursdag med bål kommer vi til å satse på når det begynner å feires bursdag med de andre barna i kulletSer heller ikke på innebursdag generelt som en ulempe, men har vært veldig glad for hagen vår med førstemann. Vi bor i tomannsbolig med relativt liten stue og kjøkken (ikke plass til spisebord). Ser med gru fremover på innebursdager i den perioden når foreldrene også er med Nå skal det sies at hagen vår er veldig stor og fin og mye større enn ett plan i huset...
Takk, men for min del er nok sjansen mikroskopisk denne runden.Det var det da, men jeg krysser alt for at vi alle blir gravide eller kanskje er gravide uten at vi vet det enda![]()
Så bra!! Blir spennende fremover nå da!!EL bekreftet med temperatur i dag! [emoji2] Jeg er helt i ekstase [emoji28] Aldri hatt så tydelige EL av meg selv før jeg begynte på Letrozol. Vi har prøvd i 2 år. Nå er det bare å vente på krysset i FF og bekreftelsen i OvuSense. Life bekrefter EL, og jeg er i dag 1 DPO [emoji7]
Life
Vis vedlegget 243493
FertilityFriend
Vis vedlegget 243494
OvuSense
Vis vedlegget 243495
Så braEL bekreftet med temperatur i dag! [emoji2] Jeg er helt i ekstase [emoji28] Aldri hatt så tydelige EL av meg selv før jeg begynte på Letrozol. Vi har prøvd i 2 år. Nå er det bare å vente på krysset i FF og bekreftelsen i OvuSense. Life bekrefter EL, og jeg er i dag 1 DPO [emoji7]
Life
Vis vedlegget 243493
FertilityFriend
Vis vedlegget 243494
OvuSense
Vis vedlegget 243495
1dpo her også[emoji113] [emoji1]Så braDa ligger vi akkurat likt i syklusen. Jeg fikk også temphopp i dag og er på cd17 og er da 1dpo
![]()

Ja, det er jo ikke dumtAke/skibursdag med bål kommer vi til å satse på når det begynner å feires bursdag med de andre barna i kullet![]()
Da er det nedtelling til testing1dpo her også[emoji113] [emoji1]
5 dpo her også. Prøver å vente til 10 dpo før jeg tester.
Ja, veldig! [emoji2][emoji1376]Så bra!! Blir spennende fremover nå da!!![]()
Så gøy! Da er vi helt likt! Jeg er også CD17 og 1 dpo. Ekstra spennende når vi ligger helt likt. Håper det er gullegget til begge to som ble sluppet i går [emoji173]️Så braDa ligger vi akkurat likt i syklusen. Jeg fikk også temphopp i dag og er på cd17 og er da 1dpo
![]()
1dpo her også[emoji113] [emoji1]
5 dpo her også. Prøver å vente til 10 dpo før jeg tester.
Egentlig så prøver jeg nå å vente til 13 dpo, så slipper jeg å få med en streifer igjen. Drit lei av de kjemiske.Da er det nedtelling til testingNår skal du teste?