~IKM uke 6~

Klarte ikke dy meg så røk på en test. Den var såklart negativ :p er jo bare event 3+1 Og aldri fått positiv før 3+3 tidligere. Så nå venter jeg til mandag. I går hadde jeg virkelig følelsen av at det har klaffet; men i dag not so mutch

Klarte ikke dy meg så røk på en test. Den var såklart negativ :p er jo bare event 3+1 Og aldri fått positiv før 3+3 tidligere. Så nå venter jeg til mandag. I går hadde jeg virkelig følelsen av at det har klaffet; men i dag not so mutch

Krysser fingrene for positiv test til mandag :-)

Krysser fingrene for positiv test til mandag :)
Takk. Jeg "sliter med et symptom. Og det er at utfloden som har komt siden el har vært gulaktig i fargen! Kommer ikke mye, må gjerne "fiske ut med fingen." Hehe. Men det gir meg veldig god følelse! Så blir faktisk veldig skuffa om jeg får tr på besøk likevel.

Takk. Jeg "sliter med et symptom. Og det er at utfloden som har komt siden el har vært gulaktig i fargen! Kommer ikke mye, må gjerne "fiske ut med fingen." Hehe. Men det gir meg veldig god følelse! Så blir faktisk veldig skuffa om jeg får tr på besøk likevel.

Spennende! Jeg har mer utflod enn vanlig :-) kan være et symptom på graviditet ja.

Da har jeg sove etter nattskift og tempen var 36.99. Kor mykje rett tempen er veit eg ikkje.

Har ikkje testa men det kommer.
Jeg har 0,0 symptomer og liker ikkje det.

87a2eaee9aa1cad3ae5b1dbbce71f416.jpg

Litt kjipt men og veldig deilig mpt blødningene jeg har hatt at testen ble negativ i dag. Så da er vi heller klar for å prøve igjen[emoji4]

C04492A4-186A-4838-B03F-6C464AC4EF0F.jpeg

Tok den i 19 tiden negativ.
Prøvde igjen 1,5 time seinare
69D96C9C-4A2D-489C-84B2-E09DF67DC495.jpeg

Kva skal eg tru ?
Trodde babyplan testane var pålitelige men eg veit ikkje kva eg skal tru ?

Back
Topp