Det er vel da det klaffer![]()
Virkelig? Så feber kan ikke ødelegge for meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel da det klaffer![]()
Har ikke lagt merke til noe, men har hørt at det skal være et godt tegn [emoji3][emoji1376]
Klarte ikke dy meg så røk på en test. Den var såklart negativer jo bare event 3+1 Og aldri fått positiv før 3+3 tidligere. Så nå venter jeg til mandag. I går hadde jeg virkelig følelsen av at det har klaffet; men i dag not so mutch
Takk. Jeg "sliter med et symptom. Og det er at utfloden som har komt siden el har vært gulaktig i fargen! Kommer ikke mye, må gjerne "fiske ut med fingen." Hehe. Men det gir meg veldig god følelse! Så blir faktisk veldig skuffa om jeg får tr på besøk likevel.Krysser fingrene for positiv test til mandag![]()
Takk. Jeg "sliter med et symptom. Og det er at utfloden som har komt siden el har vært gulaktig i fargen! Kommer ikke mye, må gjerne "fiske ut med fingen." Hehe. Men det gir meg veldig god følelse! Så blir faktisk veldig skuffa om jeg får tr på besøk likevel.
Gratulerer. Skal jeg føre deg opp på gravid?[emoji7]12 dpo [emoji813]red håper den sitter til oktober!!
Vis vedlegget 242469
Gratulerer. Skal jeg føre deg opp på gravid?[emoji7]
Skal ikkje ha noen virkning.Virkelig? Så feber kan ikke ødelegge for meg?
![]()
Litt kjipt men og veldig deilig mpt blødningene jeg har hatt at testen ble negativ i dag. Så da er vi heller klar for å prøve igjen[emoji4]
Klemz![]()
Litt kjipt men og veldig deilig mpt blødningene jeg har hatt at testen ble negativ i dag. Så da er vi heller klar for å prøve igjen[emoji4]

Oi det var litt av et sprik[emoji54] prøve med en digital etterhvert?Vis vedlegget 242526
Tok den i 19 tiden negativ.
Prøvde igjen 1,5 time seinare
Vis vedlegget 242527
Kva skal eg tru ?
Trodde babyplan testane var pålitelige men eg veit ikkje kva eg skal tru ?
Vil vente med digital til i morgon dersom det er framgang i testane.Oi det var litt av et sprik[emoji54] prøve med en digital etterhvert?
Tok ein i 4 tiden og den var svak svak svak strek. DRITT TESTER. Lurer meg.Vis vedlegget 242536
Øverste kl 21 og den nederste kl 2 om natta.
Kan eg ta dessa for å være ekte eller uekte ?