lusemus 71
Forumet er livet
Testen er 3 min gammel. HÅPER.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Detta ser lovendes ut. Krysser det jeg kan.Jeg klarte ikke å vente til søndag med å testestreken kom fort og er lett å se i virkeligheten, men jeg er redd for kjemisk. 11dpo i dag.
Vis vedlegget 242457
Då har eg bestilt flere tester. Har bare 2 , synes det var litt lite, for vil helst starte å teste i helgen!![]()
Begynner å bli spent! 10 dpo i morgen [emoji51] Lurer på når jeg skal ta første test..
Vis vedlegget 242459
Testen er 3 min gammel. HÅPER.
fikk jeg til dette tro? Svidde av første test i dag 7 eller 8 dpo og tror kanskje fantasien spiller meg et puss , for jeg synes jeg ser en svak liten strek ? [emoji85] har nok bare sett på alt for mange tester her inne den siste tiden [emoji13] har jeg blitt testblind eller er det flere som set noe ?![]()
Å dette er så typisk. Sist syklus ble jeg syk rundt 9dpo med det jeg trodde var influensa, men det var kanskje en kraftig forkjølelse. I dag er jeg 7dpo og har fått skikkelig influensa. Følte meg litt uggen i morges og håpte det var et veldig tidlig symptom, men det var bare feberen som kom snikende...
Noen som vet om det kan ødelegge sjansene done hvis du blir syk etter eggløsning?

Ser det på begge bilda. La det bli sterkare.
fikk jeg til dette tro? Svidde av første test i dag 7 eller 8 dpo og tror kanskje fantasien spiller meg et puss , for jeg synes jeg ser en svak liten strek ? [emoji85] har nok bare sett på alt for mange tester her inne den siste tiden [emoji13] har jeg blitt testblind eller er det flere som set noe ?![]()
Har plutselig fått ett kart av blodårer på brystene. Noen flere som har det?
GratulererJeg klarte ikke å vente til søndag med å teste [emoji14] streken kom fort og er lett å se i virkeligheten, men jeg er redd for kjemisk. 11dpo i dag.
Vis vedlegget 242457