~IKM uke 6~

Fikk positiv i går, men begynte så smått med litt utflod som var mørk og i dag blør jeg. Noen erfaringer der? Som jeg har forstått er det sikkert en kjemisk abort? Men når kan jeg teste og se om jeg fortsatt er gravid eller om det var en sånn kjemisk ? Og kan jeg prøve igjen neste el? [emoji853]

Fikk positiv i går, men begynte så smått med litt utflod som var mørk og i dag blør jeg. Noen erfaringer der? Som jeg har forstått er det sikkert en kjemisk abort? Men når kan jeg teste og se om jeg fortsatt er gravid eller om det var en sånn kjemisk ? Og kan jeg prøve igjen neste el? [emoji853]

Har hørt at små blødning par dager før eller den forventa ikm kan ein blø. Det behøver ikkje bety kjemisk abort.

Tempen gjekk opp litt til så la den bli høyere.
Skal få ungane i skule og barnehage og så rett i seng. Må sove litt før 12 natt helga. 3 natt dager så tempen blir ikkje rett før tirsdag neste uke.

5617D86C-D816-47E0-B4E3-BDE1A068EDE5.jpeg

Den svake skuggen kom innen 10 min. La det bli noe av det :notworthy

Noen andre som overanalyserer symptomer??? :rolleyes: jeg har ikke samme kløen i puppene som jeg har hatt de 2 siste pp fra el til ikm o_O det av utflod jeg har hatt er litt slimete og vil aktig ( litt hver dag etter el) . Og når jeg la meg var jeg skikkelig sliten i bekkenet. :smiley-angelic001 ja jeg håper virkelig på denne pp. Men har mine tvil likevel. Dere andre???

Jeg overanalyserer alt for tiden,....så du er ikke alene.

Er blødningen lik din vanlige menstruasjon, eller er det mindre? Har du smerter?

Kjemisk på meg sist mnd, ringte legen og fikk komme for å måle hcg stigning, fikk negativ test fem dager etterpå, aner ikke i forhold til eggløsning, kjentes ut som om jeg hadde eggløsning men vet ikke, men som de sier så trenger det ikke å ha gått galt, få målt hcg hos lege så får du svar i hvertfall

Då har eg bestilt flere tester. Har bare 2 , synes det var litt lite, for vil helst starte å teste i helgen! :p

Kjemisk på meg sist mnd, ringte legen og fikk komme for å måle hcg stigning, fikk negativ test fem dager etterpå, aner ikke i forhold til eggløsning, kjentes ut som om jeg hadde eggløsning men vet ikke, men som de sier så trenger det ikke å ha gått galt, få målt hcg hos lege så får du svar i hvertfall

Takk for svar! Får ringe legen på mandag. Men tenkte kanskje å bare vente til neste mandag igjen å teste meg å se, men likevel kjipt å ikke vite[emoji52]

Begynner å bli spent! 10 dpo i morgen [emoji51] Lurer på når jeg skal ta første test..

Back
Topp