~IKM uke 6~

Takk![emoji5] Litt uvirkelig

Det forstår jeg godt [emoji173]️ prøvd lenge ? Håper på å slå følge med deg inn i oktoberforumet snart :)

Det forstår jeg godt [emoji173]️ prøvd lenge ? Håper på å slå følge med deg inn i oktoberforumet snart :)

Nei ikke i det hele tatt og var forberedt på at det skulle ta tid, så derfor jeg ikke helt tror det enda! Krysser fingrene for deg![emoji1][emoji173]️

Min test i dag var også kritthvit... Men er helt vanlig billig strips, ikke tidlig tror jeg, så 8 dpo er vel veldig tidlig uansett... Har viiiirkelig ikke noen forventninger til det, men erførste gang jeg har vært i den situasjonen at det faktisk er en reell mulighet. Men merker alle de blendatestene inntil videre gjør at jeg er ganske sikker på at det ikke skjer noe der.. Føler heller ingen ting er annerledes.Men krysser sykt for fingrene for alle dere som prøver <3

Krysser fingrene for deg [emoji4] Som du sier, det er veldig tidlig enda, så mye kan fortsatt skje [emoji3]

Nei ikke i det hele tatt og var forberedt på at det skulle ta tid, så derfor jeg ikke helt tror det enda! Krysser fingrene for deg![emoji1][emoji173]️

Takk [emoji173]️ så moro [emoji1319][emoji1319][emoji16]

b758c5c281cdad5d1bece22fe402f497.jpg

10dpo! Kan mildt sagt si at jeg er overrasket og tror ikke helt på det som viser [emoji28][emoji173]️
Gratulerer så masse!

Jeg venter bare på mensen nå. Har absolutt ingen symptomer og den fantastiske kvisa har meldt sin ankomst. Det har klaffet med en gang med begge barna våre så krysser fingrene for at det ikke tar lang tid nå heller.

Noen andre som overanalyserer symptomer??? :rolleyes: jeg har ikke samme kløen i puppene som jeg har hatt de 2 siste pp fra el til ikm o_O det av utflod jeg har hatt er litt slimete og vil aktig ( litt hver dag etter el) . Og når jeg la meg var jeg skikkelig sliten i bekkenet. :smiley-angelic001 ja jeg håper virkelig på denne pp. Men har mine tvil likevel. Dere andre???

Noen som har erfaring med test fra loyd pharmacy? Jeg får en svaaak strek før tiden går ut, men er redd det er skyggestrek.
9FD5A346-526E-4BAD-B20B-ED8028D0B853.jpeg

Back
Topp