Cocopops
Flørter med forumet
Gratulerer så mye [emoji173]️
Takk![emoji5] Litt uvirkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye [emoji173]️
Gratulerer!!![]()
Takk![emoji5] Litt uvirkelig
![]()
10dpo! Kan mildt sagt si at jeg er overrasket og tror ikke helt på det som viser [emoji28][emoji173]️
Det forstår jeg godt [emoji173]️ prøvd lenge ? Håper på å slå følge med deg inn i oktoberforumet snart![]()
Wow.. Gratulerer <3 Fører deg opp som gravid jeg?![]()
Min test i dag var også kritthvit... Men er helt vanlig billig strips, ikke tidlig tror jeg, så 8 dpo er vel veldig tidlig uansett... Har viiiirkelig ikke noen forventninger til det, men erførste gang jeg har vært i den situasjonen at det faktisk er en reell mulighet. Men merker alle de blendatestene inntil videre gjør at jeg er ganske sikker på at det ikke skjer noe der.. Føler heller ingen ting er annerledes.Men krysser sykt for fingrene for alle dere som prøver <3
![]()
10dpo! Kan mildt sagt si at jeg er overrasket og tror ikke helt på det som viser [emoji28][emoji173]️
Nei ikke i det hele tatt og var forberedt på at det skulle ta tid, så derfor jeg ikke helt tror det enda! Krysser fingrene for deg![emoji1][emoji173]️
![]()
Gratulerer så masse!![]()

Spennende å se om det blir sterkere streker innen tidsfristen framover daVis vedlegget 242364
Glemte av testen ca 15 min.
HURRA![]()
[/QUOTE]HURRA![]()
[/QUOTE]
HURRA![]()
[/QUOTE]Nhaha men krysser fingrene for at du kan legge ut en sånn test selvHer har godt noko gale. Det er ikkje min test. Det jeg har skrevet her er:
HURRA![]()
ja jeg håper virkelig på denne pp. Men har mine tvil likevel. Dere andre???