~IKM uke 6~

Litt skummelt for jeg vil ikke være for giret siden dette er så nytt. Men melder meg inn her
Vik69 - pp1 - EL 22.02 - IKM 05.02

Jeg har faktisk bare 2 g-tester liggende . :p og har planer om å IKKE kjøpe flere! Spent på hvor lenge jeg klarer hole meg før første testen ryker.. Fått tidlig positiv de 3 siste gangene. (8/9 dpo). såååååå... :p

Jeg har faktisk bare 2 g-tester liggende . :p og har planer om å IKKE kjøpe flere! Spent på hvor lenge jeg klarer hole meg før første testen ryker.. Fått tidlig positiv de 3 siste gangene. (8/9 dpo). såååååå... :p

Jeg har bare en liggende [emoji23] Er så nær på å bare prøve, tenk om!

Igloo - PP3 etter senabort - B2 (3) - EL 26.01 - IKM 07.02

Jaja det var nå helt unødvendig å sjekke 6 dpo.....

Men tviler uansett veldig på at noe har skjedd, et potensielt tilfelle 3 dager før el, såååå....

Men er bare så spennende

Vedlegg

• D54B0685-9A3F-463F-ACD4-5F9E30911CB5.jpeg
    D54B0685-9A3F-463F-ACD4-5F9E30911CB5.jpeg
    111,5 KB · Visninger: 94
5 dpo og masse utflod.. normalt?
Føles nesten mer våt enn ved eggløsn!
Litt sånn liknende el slim var det og!
Har aldri hatt el så sent før så tror ikke det er det heller..
er det vanøig med mye utflod i lutealfasen?
Husker ikke :wideyed:

5 dpo og masse utflod.. normalt?
Føles nesten mer våt enn ved eggløsn!
Litt sånn liknende el slim var det og!
Har aldri hatt el så sent før så tror ikke det er det heller..
er det vanøig med mye utflod i lutealfasen?
Husker ikke :wideyed:

Jeg har det på samme måte.... 4 Dpo.... Husker heller ikke hvordan det pleier å være...:wacky:

Då er jeg begynt ned overtålkingen av symptomer :oops::rolleyes: det jeg i dag la merke til er utfloden! Den er innimellom ganske tykk og litt gulaktig? Hadde ikke noe utflod gjennom forrige syklus, men hadde en del gangen før. Men ikke med denne fargen. Hnmmn:confused013 begynte i går med økt utflod. Flere som får det etter eggløsning kanskje? Er 4/5 dpo i dag

Back
Topp