Alt man skal legge merke tilJeg har også veldig mye utflod nå, nesten mer enn når jeg har el. Hadde el for en uke siden. Googla det senest i går kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt man skal legge merke tilJeg har også veldig mye utflod nå, nesten mer enn når jeg har el. Hadde el for en uke siden. Googla det senest i går kveld![]()
Jeg har faktisk bare 2 g-tester liggende .og har planer om å IKKE kjøpe flere! Spent på hvor lenge jeg klarer hole meg før første testen ryker.. Fått tidlig positiv de 3 siste gangene. (8/9 dpo). såååååå...
![]()
Jeg har faktisk bare 2 g-tester liggende .og har planer om å IKKE kjøpe flere! Spent på hvor lenge jeg klarer hole meg før første testen ryker.. Fått tidlig positiv de 3 siste gangene. (8/9 dpo). såååååå...
![]()

5 dpo og masse utflod.. normalt?
Føles nesten mer våt enn ved eggløsn!
Litt sånn liknende el slim var det og!
Har aldri hatt el så sent før så tror ikke det er det heller..
er det vanøig med mye utflod i lutealfasen?
Husker ikke![]()

Jaja det var nå helt unødvendig å sjekke 6 dpo.....
Men tviler uansett veldig på at noe har skjedd, et potensielt tilfelle 3 dager før el, såååå....
Men er bare så spennende
Da er du den første som har opna testingen.
Er så sjuk etter og teste men er barre 4 dpo.
begynte i går med økt utflod. Flere som får det etter eggløsning kanskje? Er 4/5 dpo i dag5 dpo og murrer.
Testetrangen tar snart over. Rekner med i morgon er ein test svid av. Blir nok NEG.
Ja!!Mange som skal teste på fredag?
Oooooi. Er det en liten strek der?Testa i går, 7 dpo.![]()
Og i dag.
![]()