Amandaa11
Forumet er livet
Gratulerer [emoji173]![]()
Ser ut til at jeg kan puttes på preggis[emoji173]️ Testen nede er fra i går, testen oppe er fra nå nettopp (men var på do å tisset for en time siden) [emoji23][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji173]![]()
Ser ut til at jeg kan puttes på preggis[emoji173]️ Testen nede er fra i går, testen oppe er fra nå nettopp (men var på do å tisset for en time siden) [emoji23][emoji7]
Her holder TR seg vekke og spenningen stiger.. har aldri komt til 12 dpo uten spotting før, så lenge jeg kan huske. Har vært "plaget" med korte lutealfaser som har beskymret meg litt men dette lover bra enn så lenge. Tok en test i går som jeg er veldig usikker på så nå ventet jeg flere tester i posten. FF satt EL rn dag lengre fram så IKM blir i morgen. Tempen holder seg også høy.Hvordan går det?

og tok en strimmeltest i dag og streken var ultrasvak igjen...i tillegg spotter jeg litt...buhuuuu! 
Gratulerer!!God morgen[emoji7][emoji7]![]()
Ser strekene. Det varierer hvor sterk de skal være. Noen produserer hcg sent så da er ikke testene så sterke enda. Håper den blir sterkere etter som dagene gårHva tenker dere om disse? Ser mange skriver om skyggestreker, men jeg selv har aldri opplevd dette før nå eventuelt.
Øverste er fra i går kveld 12 DPO og nederste er fra i dag 13 DPO. Burde de ikke vært sterkere?
Så trist å høre at du mistet. Man gleder seg jo enda mer når man har fått det svart på hvit på en digital. Jeg mistet 4+5. Fikk negativ test den morgenen og begynte å blø på kvelden. Stor klemTrist i dag...for tok en cb digital test igjen i går og den var negativog tok en strimmeltest i dag og streken var ultrasvak igjen...i tillegg spotter jeg litt...buhuuuu!
Var vel en såkalt kjemisk graviditet da
Noen som har erfaring med det? Når kan jeg forvente mensen? Har time til legen i morgen, så får måle HCG nivået i blodet da. Jeg som allerede hadde rukket å glede meg, kjøpt en navnebok etc. ...Jeg kan tas av gravidlisten
![]()

Så spennende daHer holder TR seg vekke og spenningen stiger.. har aldri komt til 12 dpo uten spotting før, så lenge jeg kan huske. Har vært "plaget" med korte lutealfaser som har beskymret meg litt men dette lover bra enn så lenge. Tok en test i går som jeg er veldig usikker på så nå ventet jeg flere tester i posten. FF satt EL rn dag lengre fram så IKM blir i morgen. Tempen holder seg også høy.
Derimot så har jeg symptomer på at TR snart er underveis. Håpet er at symtomene på TR og graviditet er ganske like, så vi får håpe på at det er den sist nevnte![]()
Takk for klemmen og klem tilbakeSå trist å høre at du mistet. Man gleder seg jo enda mer når man har fått det svart på hvit på en digital. Jeg mistet 4+5. Fikk negativ test den morgenen og begynte å blø på kvelden. Stor klem![]()
Så mange drømmer som går i knas på et øyeblikk, men vi må ikke miste motet, snart går det riktig vei! Er det lenge siden du mistet? Vet du/dere om man bør man vente en syklus før man prøver igjen eller er det bare å sette igang igjen førstkommende syklus?TakkTakk for klemmen og klem tilbake
Trist å høre at du også mistetSå mange drømmer som går i knas på et øyeblikk, men vi må ikke miste motet, snart går det riktig vei! Er det lenge siden du mistet? Vet du/dere om man bør man vente en syklus før man prøver igjen eller er det bare å sette igang igjen førstkommende syklus?
Vi må aldri gi opp! Mistet i mai i fjor i pp16. Siden den gang har det vært noen kjemiske men mensen kom til samme tid, så den i mai var det lengste jeg har kommet. Jeg startet bare rett på igjen, følte det ikke var noe vits å vente. Det er vel hvis man er kommet lenger på vei at de kan råde til å vente en syklus. Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart igjen hele veien!Er denne positiv tror dere? Jeg har et rævva kamera på telefonen min og jeg synes streken er litt sterkere i virkeligheten enn på bildet. Synes også den ser mer rosa ut enn grå.
Streken kom frem gradvis etter 2-3 min og etter 4-5 min var den slik som dette. Og slik har den holdt seg siden.
Dette er tortur! Har så lyst å fortelle samboer men tør ille før jeg er sikker. Kommer meg heller ikke på butikk før imorgen da samboer har bilen på jobb.. Haha
Men hva tror dere da? Tør ikkVis vedlegget 242227 e spørre noen jeg kjenner om dette;p