Mhm den er super skjønnGuri så nydelig da [emoji7][emoji7][emoji7] Fantastisk fin [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm den er super skjønnGuri så nydelig da [emoji7][emoji7][emoji7] Fantastisk fin [emoji7]
Haha, det ble litt søvn og myyyye tissing [emoji23]Ble det noe søvn på deg?
Jeg sovna ikke med en gang gitt. Når jeg endelig klarte noenlunde å ignorere mann og lyder. Både de fra han og de som er konstant i øra. Så måtte han på do [emoji23] Så da våkna man til av det også gitt.
Menmen. Sovna til slutt daMen våkna gjennomsvett og ekkel. Tror jeg har drømt fælt gitt
Hvor stor seng har dere? [emoji23]
Haha kan jeg tenke meg. Skulle hatt to av de [emoji14]180. Den føles mye mindre med barn i den ^^
I like måte du ! Nå er vel hu i bhg? Du er gjerne på tlf med legen nå da? Men om ikke håper jeg du sover gitt [emoji16]Haha, det ble litt søvn og myyyye tissing [emoji23]
Det er så slitsomt når det blir sånn da. Og øresus får man ikke akkurat gjort så mye med heller [emoji849]
Håper du får hentet deg inn litt!
Såpass ja. Jeg sliter selv gitt.... Dupper hele tiden uten å ville det.Fare for jeg sovner på Senvakt i dag...
Den er leiJeg har heldigvis våknet utover dagen
Men sliter med søtsug! Noe så veldig
Sitter på jobb og har ikke så mye som en pakke tyggis i veska (alt er spist opp tidligere i uka)
Våknet 4 og 2 syke barn hjemme så Senvakt til 22.00Såpass ja. Jeg sliter selv gitt.... Dupper hele tiden uten å ville det.
Bare en syk her. På dag 3 nå da. Men migrene selv helst hver dag.Våknet 4 og 2 syke barn hjemme så Senvakt til 22.00![]()
Haha jo. Det hørtes virkelig ut som det kunne bli livlig det![]()
I dag skulle tannen trekkes...
5 sprøyter men nei den er så betent at det gikk ikke..
Tårene sprutet , hevelse får jeg da siden de prøvde mye og jobbet endel.
Må til spesialist å få trekt den....
Mhm ekstremt for å si det mildt.Det var ille
Du har tannlegeskrekk og, ikke sant? Blir det narkose da eller?
Jeg og lillemor bakte glutenfrie polarbrød, og nå sitter vi og ser på Shrek mens vi spiser. Veldig sen kveld for lillemor, men hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen.
Takkformen er veldig opp og ned. Paracet demper feberen men formen er generelt crappy enda
Takk. Den blirvisst litt tynn. I tynn babyull garn. Så tenker den blir deilig å slenge på seg inneeller mot varmere tider ute
![]()