Skravletråd Januar

God morgen :)
Hele familien har vært sammen i senga nå. Mannen prøvde å sove, Lillejenta prøvde å spise, mens lillemor prøvde å leke med Lillejenta. De hadde det forsåvidt gøy begge to. Jeg lå i midten av dem. Ingen søvn på meg ^^

Tre barn i hus her idag. Mine to på fem mnd og 2 år. Og et av søskenbarna deres på 11 mnd vi passer. Eldste ville ikke dra i bhg når de andre var hjemme, så da ble vi bare alle hjemme :) Kan bli livlig i hus :p

Tre barn i hus her idag. Mine to på fem mnd og 2 år. Og et av søskenbarna deres på 11 mnd vi passer. Eldste ville ikke dra i bhg når de andre var hjemme, så da ble vi bare alle hjemme :) Kan bli livlig i hus :p
Haha jo. Det hørtes virkelig ut som det kunne bli livlig det :D

God morgen :)
Hele familien har vært sammen i senga nå. Mannen prøvde å sove, Lillejenta prøvde å spise, mens lillemor prøvde å leke med Lillejenta. De hadde det forsåvidt gøy begge to. Jeg lå i midten av dem. Ingen søvn på meg ^^
Hvor stor seng har dere? [emoji23]

Hi hi. Natta [emoji171] Prøver her også. Men jeg klarte å ta vanndrivende klokka tolv, haha. Så blir en morsom natt.
Ble det noe søvn på deg?

Jeg sovna ikke med en gang gitt. Når jeg endelig klarte noenlunde å ignorere mann og lyder. Både de fra han og de som er konstant i øra. Så måtte han på do [emoji23] Så da våkna man til av det også gitt.

Menmen. Sovna til slutt da :) Men våkna gjennomsvett og ekkel. Tror jeg har drømt fælt gitt

Back
Topp