Skravletråd Januar

Ble det noe søvn på deg?

Jeg sovna ikke med en gang gitt. Når jeg endelig klarte noenlunde å ignorere mann og lyder. Både de fra han og de som er konstant i øra. Så måtte han på do [emoji23] Så da våkna man til av det også gitt.

Menmen. Sovna til slutt da :) Men våkna gjennomsvett og ekkel. Tror jeg har drømt fælt gitt
Haha, det ble litt søvn og myyyye tissing [emoji23]

Det er så slitsomt når det blir sånn da. Og øresus får man ikke akkurat gjort så mye med heller [emoji849]

Håper du får hentet deg inn litt!

God morgen. Det er fredag.

Ei utrolig slitsom natt med ei jente som nok ikke helt taklet at mamma har jobbet til lenge etter leggetid to dager på rad. Godt at jeg skal hente barn i dag så vi får kose litt. Vi skal i bursdagsselskap, men jeg skal legge henne og håper hun da sover bedre i natt.

Haha, det ble litt søvn og myyyye tissing [emoji23]

Det er så slitsomt når det blir sånn da. Og øresus får man ikke akkurat gjort så mye med heller [emoji849]

Håper du får hentet deg inn litt!
I like måte du ! Nå er vel hu i bhg? Du er gjerne på tlf med legen nå da? Men om ikke håper jeg du sover gitt [emoji16]

Jeg har heldigvis våknet utover dagen

Men sliter med søtsug! Noe så veldig

Sitter på jobb og har ikke så mye som en pakke tyggis i veska (alt er spist opp tidligere i uka)

Nei :)
d84fd2c116213658ed203b92399883e5.jpg

Flotte farger iallefall :D

Haha jo. Det hørtes virkelig ut som det kunne bli livlig det :D

Jeg er uuuutslitt. Pressa meg til det ytterste for å kunne klare det. Var ikke mitt valg vi skulle være barnevakt en hel dag :p men mannen klarer ikke tre under 2,5 alene

I dag skulle tannen trekkes...
5 sprøyter men nei den er så betent at det gikk ikke..
Tårene sprutet , hevelse får jeg da siden de prøvde mye og jobbet endel.
Må til spesialist å få trekt den....

I dag skulle tannen trekkes...
5 sprøyter men nei den er så betent at det gikk ikke..
Tårene sprutet , hevelse får jeg da siden de prøvde mye og jobbet endel.
Må til spesialist å få trekt den....

Det var ille :(
Du har tannlegeskrekk og, ikke sant? Blir det narkose da eller?

Det var ille :(
Du har tannlegeskrekk og, ikke sant? Blir det narkose da eller?
Mhm ekstremt for å si det mildt.
Fikk beskjed om å gå hjem å skryte av meg selv som klarte å la henne få styre på helt inntil en nerve.

Nei hun sa ikkr noe om det

Jeg og lillemor bakte glutenfrie polarbrød, og nå sitter vi og ser på Shrek mens vi spiser. Veldig sen kveld for lillemor, men hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen.

Håper dere har koset dere hjemme idag[emoji1]

Back
Topp