Skravletråd Januar

Takk :) jenta trenger strengt talt ikke flere men denne er tykkere enn de hun har og det er beinkaldt ute så kanskje kjekt :)
Mine unger har arvet sin far. Hals er utelukket. De får ikke puste, visstnok ;-)

Desverre, for det et jo deilig, og jeg har lyst å stikke sånne

Mine unger har arvet sin far. Hals er utelukket. De får ikke puste, visstnok ;-)

Såpass :p her er det heldigvis ingen klaging. Liker ikke votter men tar de på når hun begynner å fryse. Men hals må hun, og det har hun skjønt. Så kaldt som det er her, er det godt med ekstra varme. Og jeg liker strikke de :) prøver en ny type nå. Ikke som deles i ett stykke framme og er bake. Men som går utover skuldrene. Får se om den blir bra i bruk eller klumper seg og blir i veien.
2f1e79b623954fcabe25194ebd1bf359.png
skal bli sånn til slutt. Har bare andre farger :)

Såpass [emoji14] her er det heldigvis ingen klaging. Liker ikke votter men tar de på når hun begynner å fryse. Men hals må hun, og det har hun skjønt. Så kaldt som det er her, er det godt med ekstra varme. Og jeg liker strikke de :) prøver en ny type nå. Ikke som deles i ett stykke framme og er bake. Men som går utover skuldrene. Får se om den blir bra i bruk eller klumper seg og blir i veien.
2f1e79b623954fcabe25194ebd1bf359.png
skal bli sånn til slutt. Har bare andre farger :)
Den har jeg også strikka. Bare i gul [emoji7] Elsker den. Er så fin [emoji7][emoji7]

beef7f748e7489e311d7d2bc79401005.jpg

Den har jeg også strikka. Bare i gul [emoji7] Elsker den. Er så fin [emoji7][emoji7]

beef7f748e7489e311d7d2bc79401005.jpg

Å guud så fiiin [emoji7][emoji7][emoji7] hvilket garn strikka du i? Fikk lyst å strikke i gul nå[emoji85]

Åååh, den der kjenner jeg til! Føler at jeg kveles når jeg har ting rundt halsen!

Jeg og lillemor bakte glutenfrie polarbrød, og nå sitter vi og ser på Shrek mens vi spiser. Veldig sen kveld for lillemor, men hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen.

Jeg og lillemor bakte glutenfrie polarbrød, og nå sitter vi og ser på Shrek mens vi spiser. Veldig sen kveld for lillemor, men hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen.

Så koselig :) nyt dagen hjemme sammen imorgen :)

Back
Topp